Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.09.2013, 19:38
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Itse vaihtaisin koko pumpun kun kerran purat jakopään. Samalla kun ajotat sen heittokellolla niin hyvä tulee ja on helppoa kun kone irti.

__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi
Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi!
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.09.2013, 20:13
Korpikumpu:n Avatar
Korpikumpu Korpikumpu ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 11.11.09
Sijainti: Joensuu
Viestit: 555
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tomppaa_ Näytä viesti
Itse vaihtaisin koko pumpun kun kerran purat jakopään. Samalla kun ajotat sen heittokellolla niin hyvä tulee ja on helppoa kun kone irti.
Niin meinaatko, että ihan uusi pumppu vai se pajeron koneessa kiinni oleva? Pitää vissiin kanssa opetella se pumpun ajotuksen laitto
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 16.09.2013, 20:45
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

No jos perse kestää ni uus vaan , mut tarkotin kuitenki sitä mitsun vanhassa padassa ollutta
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi
Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 16.09.2013, 21:02
Korpikumpu:n Avatar
Korpikumpu Korpikumpu ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 11.11.09
Sijainti: Joensuu
Viestit: 555
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tomppaa_ Näytä viesti
No jos perse kestää ni uus vaan , mut tarkotin kuitenki sitä mitsun vanhassa padassa ollutta
No minä jo, että kyllä on raha löysässä jos on varaa "joutessaan" vaihdella
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 16.09.2013, 21:09
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Korpikumpu Näytä viesti
Niin meinaatko, että ihan uusi pumppu vai se pajeron koneessa kiinni oleva? Pitää vissiin kanssa opetella se pumpun ajotuksen laitto
Ajoitus on tosi helppo laittaa,jopa koneen ollessa paikoillaan. Perusennakko tais olla 0,84 0kohdassa,itselle laitoin 0,94 kun aluksi se oli 0,72
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla.
LaMaas ry
www.lamaas.fi
www.lamaas.1g.fi
https://www.facebook.com/LaMaasRy

Viimeksi muokannut Nuhapumppu : 16.09.2013 21:13
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 18.09.2013, 10:40
Korpikumpu:n Avatar
Korpikumpu Korpikumpu ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 11.11.09
Sijainti: Joensuu
Viestit: 555
Perusasetus

Kuuluuko tosiaan olla niin, että kun tuo pidempi hihna on rullineen merkeillä, niin lyhyemmän hihnan merkit ei osu kohdalleen?

Ja tuo alimman rullan merkki jää tuohon hihnan taakse, mutta se on kohdallaan.

https://www.dropbox.com/s/nurd4n6qvf...2011.28.18.jpg
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 18.09.2013, 10:51
Korpikumpu:n Avatar
Korpikumpu Korpikumpu ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 11.11.09
Sijainti: Joensuu
Viestit: 555
Perusasetus

Jaa se alin rulla olikin väärin päin uuuu
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 18.09.2013, 14:06
Korpikumpu:n Avatar
Korpikumpu Korpikumpu ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 11.11.09
Sijainti: Joensuu
Viestit: 555
Perusasetus

Vaihdoin alimman rullan oikein päin. Eipä se lyhyen ja pitkän hihnan merkkien paikkansapitävyyteen vaikuttanut, eli ne ei ole yhtä aikaa kohdallaan.

Sitten kun on tuo apuhihnan rulla ja se suojamuovi paikallaan ja merkki osoittaa siihen suojamuovin 0-kohtaa, niin missä pitää muiden merkkien olla? Tuntuu hämärästi siltä, että tein vituiks. Kone kyllä pyörii käsipelissä ja ottaa välillä vastaankin kunnolla, eli paineita on?
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 18.09.2013, 17:08
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Kun se dampperipyörän merkki on muovikopan 0-kohdassa pitää kaikkien muittenkin merkkien olla kohallaan. Siinä jakohihnan kampuran pyörässä on muistaakseni kaks merkkiä. voi hämätä
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi
Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajerot -92-> KarvaTurpa Tekniikka & Jutustelu 13 01.07.2009 08:50
Psychobillyn ystävät tänne T.T.T Chit-Chat 35 25.11.2007 02:02
Mitä painaan teijän pajerot? offipete Tekniikka & Jutustelu 4 22.09.2006 07:01
Tänne kuvia! Linkit 1 25.10.2004 18:21


Sivu luotu: 06:36 (GMT +2).