Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.09.2013, 15:48
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.579
Perusasetus

Käyttäkää kumihanskoja. Niitä sellaisia ihonmyötaisiä nitriilikumisia.

Onhan se vähän homoa mutta ainakin omalla kohdalla siitä on tullut jo tapa, kun ei tahdo nahka enää vuosikausien konehommien jälkeen tykätä myrkyistä.

__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
  #2  
Vanha 12.09.2013, 16:24
axu87 axu87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.07.11
Sijainti: sastamala
Viestit: 793
Perusasetus

Käykö w210 meseen Brockin huulivanteet, 8,5"x18" ET 13, vai tuleeko pahasesti yli kaarien?

edittiä: Lienee selvinnyt, ei sovi...

Viimeksi muokannut axu87 : 12.09.2013 21:12
  #3  
Vanha 13.09.2013, 17:19
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.324
Perusasetus

Ihmetyttää omituinen tunkkaineen haju pyykinpesukoneessa Kone on kolmisen vuotta vanha edestä täytettävä tavallinen pyykinpesukone. Sitä käytetään vähintään joka toinen päivä. Pari viikko sitten rummun sisällä alkoi haista todella tunkkaiselta, vähän kuten homeelta tai tunkkaiselta kellarilta. Pestiin yksi koneellinen 90 asteessa mutta ei vaikutusta hajuun. Koneen etuluukku on aina auki, eli kone tuulettuu ja kuivuu pesujen jälkeen.

Mikähän tuolla haisee ? Tuskin siellä kuollutta rotta sentään on
__________________
Tumpula Racing Team
  #4  
Vanha 13.09.2013, 17:27
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu on kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Ihmetyttää omituinen tunkkaineen haju pyykinpesukoneessa Kone on kolmisen vuotta vanha edestä täytettävä tavallinen pyykinpesukone. Sitä käytetään vähintään joka toinen päivä. Pari viikko sitten rummun sisällä alkoi haista todella tunkkaiselta, vähän kuten homeelta tai tunkkaiselta kellarilta. Pestiin yksi koneellinen 90 asteessa mutta ei vaikutusta hajuun. Koneen etuluukku on aina auki, eli kone tuulettuu ja kuivuu pesujen jälkeen.

Mikähän tuolla haisee ? Tuskin siellä kuollutta rotta sentään on
Nukkasihti tyhjennetty? Saa aikaan melko irstaan hajun jos ei 3vuoteen ole tyhjätty,kun 6kk tyhjentämättä niin alkaa jo haista.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla.
LaMaas ry
www.lamaas.fi
www.lamaas.1g.fi
https://www.facebook.com/LaMaasRy
  #5  
Vanha 13.09.2013, 19:07
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.324
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu Näytä viesti
Nukkasihti tyhjennetty? Saa aikaan melko irstaan hajun jos ei 3vuoteen ole tyhjätty,kun 6kk tyhjentämättä niin alkaa jo haista.
On se sihti joskus tullut putsattua mutta on siitäkin jo aikaa. Pitääpäs availla....

EDIT: melko puhdas oli sihti. Niin ja peestiin yksi 90-asteen pesu ilman vaatteita ja oli etikkaa + normaalia pesuainetta koneessa. Ei sekään hirmusti auttanut
__________________
Tumpula Racing Team

Viimeksi muokannut Heguli : 13.09.2013 19:33
  #6  
Vanha 13.09.2013, 19:26
kellukka kellukka ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 14.01.13
Sijainti: joensuu(Uimaharju)
Viestit: 1.074
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Ihmetyttää omituinen tunkkaineen haju pyykinpesukoneessa Kone on kolmisen vuotta vanha edestä täytettävä tavallinen pyykinpesukone. Sitä käytetään vähintään joka toinen päivä. Pari viikko sitten rummun sisällä alkoi haista todella tunkkaiselta, vähän kuten homeelta tai tunkkaiselta kellarilta. Pestiin yksi koneellinen 90 asteessa mutta ei vaikutusta hajuun. Koneen etuluukku on aina auki, eli kone tuulettuu ja kuivuu pesujen jälkeen.

Mikähän tuolla haisee ? Tuskin siellä kuollutta rotta sentään on
Meillä oli sama ongelma.. lpulta rupes jo vaatteetkin haisemaan.. vaihdettiin pesu jauhe merkkiä ja nestemäiseen.
  #7  
Vanha 13.09.2013, 19:33
kellukka kellukka ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 14.01.13
Sijainti: joensuu(Uimaharju)
Viestit: 1.074
Perusasetus

piti vielä emännältä varmistaa kun se on perillä enemmän tuosta koneesta(mulle se murisee ja on vihainen..siis se kone...kin) se oli putsannu tiivisteet ja sen pesu lokeron jollai desifiointi aineella ja vaihtanu pesu palloon ja ei oo haissu enää.
  #8  
Vanha 13.09.2013, 19:59
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kellukka Näytä viesti
piti vielä emännältä varmistaa kun se on perillä enemmän tuosta koneesta(mulle se murisee ja on vihainen..siis se kone...kin) se oli putsannu tiivisteet ja sen pesu lokeron jollai desifiointi aineella ja vaihtanu pesu palloon ja ei oo haissu enää.

Tarkempaa ohjetta heti tiskiin
meinasin jo koko laitteen purkkaa atomeiksi ja pestä rekkapesuaineella, että lähtee se perkelee odouri kun rupeaa kamppeetkin jo löyhkäämään
__________________
Positiivinen rasismi?

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
  #9  
Vanha 13.09.2013, 20:14
Tojo4wd:n Avatar
Tojo4wd Tojo4wd ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 04.07.03
Sijainti: Pirkanmaa/AKAA, Finland.
Viestit: 2.237
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Tarkempaa ohjetta heti tiskiin
meinasin jo koko laitteen purkkaa atomeiksi ja pestä rekkapesuaineella, että lähtee se perkelee odouri kun rupeaa kamppeetkin jo löyhkäämään
Kaupasta löytyy pyykinpesukoneen puhdistusainetta joka laitetaan koneeseen ja sillä myös putsataan tiivisteet.
Löytyy samasta hyllystä kuin pesuaineet.

Ja nimenomaan pyykinpesukoneen puhdistusaine ettei laita astiapesukoneenpuhdistuainetta jota myös löytyy.
__________________
#################
Tää on ihan helpporeitti.
#################
  #10  
Vanha 13.09.2013, 20:26
kellukka kellukka ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 14.01.13
Sijainti: joensuu(Uimaharju)
Viestit: 1.074
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Tarkempaa ohjetta heti tiskiin
meinasin jo koko laitteen purkkaa atomeiksi ja pestä rekkapesuaineella, että lähtee se perkelee odouri kun rupeaa kamppeetkin jo löyhkäämään
emäntä tällä hetkellä töissä joten tarkempaa tietoa tulee heti kun "asiantuntia" tulee yö vuorosta.
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HILUX- kysy ja vastaa- palsta KepesJokke Tekniikka & Jutustelu 5066 26.05.2026 12:40
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! SuurSyömäri Chit-Chat 1015 03.01.2013 18:46
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! SuurSyömäri Chit-Chat 2358 31.08.2012 20:55
mitä tehä patrollille ku ei käänny?? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 4 21.03.2011 16:41
Kysy Piinalta, Piina tietää! piina Kysy Piinalta 0 02.11.2005 22:21


Sivu luotu: 14:58 (GMT +2).