![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Käyttäkää kumihanskoja. Niitä sellaisia ihonmyötaisiä nitriilikumisia. Onhan se vähän homoa mutta ainakin omalla kohdalla siitä on tullut jo tapa, kun ei tahdo nahka enää vuosikausien konehommien jälkeen tykätä myrkyistä.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Käykö w210 meseen Brockin huulivanteet, 8,5"x18" ET 13, vai tuleeko pahasesti yli kaarien?
edittiä: Lienee selvinnyt, ei sovi... Viimeksi muokannut axu87 : 12.09.2013 21:12 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Ihmetyttää omituinen tunkkaineen haju pyykinpesukoneessa
Kone on kolmisen vuotta vanha edestä täytettävä tavallinen pyykinpesukone. Sitä käytetään vähintään joka toinen päivä. Pari viikko sitten rummun sisällä alkoi haista todella tunkkaiselta, vähän kuten homeelta tai tunkkaiselta kellarilta. Pestiin yksi koneellinen 90 asteessa mutta ei vaikutusta hajuun. Koneen etuluukku on aina auki, eli kone tuulettuu ja kuivuu pesujen jälkeen.Mikähän tuolla haisee ? Tuskin siellä kuollutta rotta sentään on
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
EDIT: melko puhdas oli sihti. Niin ja peestiin yksi 90-asteen pesu ilman vaatteita ja oli etikkaa + normaalia pesuainetta koneessa. Ei sekään hirmusti auttanut
__________________
Tumpula Racing Team Viimeksi muokannut Heguli : 13.09.2013 19:33 |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
piti vielä emännältä varmistaa kun se on perillä enemmän tuosta koneesta(mulle se murisee ja on vihainen..siis se kone...kin)
se oli putsannu tiivisteet ja sen pesu lokeron jollai desifiointi aineella ja vaihtanu pesu palloon ja ei oo haissu enää.
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Tarkempaa ohjetta heti tiskiin meinasin jo koko laitteen purkkaa atomeiksi ja pestä rekkapesuaineella, että lähtee se perkelee odouri kun rupeaa kamppeetkin jo löyhkäämään
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Löytyy samasta hyllystä kuin pesuaineet. Ja nimenomaan pyykinpesukoneen puhdistusaine ettei laita astiapesukoneenpuhdistuainetta jota myös löytyy.
__________________
################# Tää on ihan helpporeitti. ################# |
|
#10
|
|||
|
|||
|
emäntä tällä hetkellä töissä joten tarkempaa tietoa tulee heti kun "asiantuntia" tulee yö vuorosta.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HILUX- kysy ja vastaa- palsta | KepesJokke | Tekniikka & Jutustelu | 5066 | 26.05.2026 12:40 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 1015 | 03.01.2013 18:46 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2358 | 31.08.2012 20:55 |
| mitä tehä patrollille ku ei käänny?? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 21.03.2011 16:41 |
| Kysy Piinalta, Piina tietää! | piina | Kysy Piinalta | 0 | 02.11.2005 22:21 |