![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() oha ny litraseski yli 50hp, ainakin mutsin 1.3l 4x4 Swiftissa, ainakin sillä persdynolla ![]() ![]() ![]() ![]() nii Dectane on vähän niinkun asian ytimessä ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Viritelmien laillistamiseksi piti tuo oma pirssi käyttää dynossa.
Nissan KC -87 TD25 padalla, mitsun TD04-11B + IC 0,3bar ahdoilla koneen päästä 73kW/217Nm Max vääntö 2200 rpm. Max teho 4300 rpm. Eihän tuolla kuuhun mennä, mutta nyt pysyy liikenteen mukana ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
En enää kohta ees muista paljonko tuossa oli mutta SD23 lavadatsunilla tollasta, sillä pääs jo muistakin ohi
![]() https://www.youtube.com/watch?v=HCwaYVi6H9s |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Toyota LJ 2LT2 Garrett GT2256v, cooleri, peltisarja, syöttöä ruuvattu.
145 hp/300Nm Kytkin ja vaihdelaatikko ei meinannut kestää kun vääntöpiikki oli muuttuva geometrisella ahtimella kuin vasaran isku alasimeen. Patrollia ei tullut koskaan penkitettyä, kierroksia siitä ainakin irtosi tarvittaessa. ![]() Suzukissa on mitä on eli liian vähän. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Patrollin aamuiset tulokset. 9mm nestepäällä. Savua oli hallissa enemmän kuin tarpeeksi...
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Kala, siis Pajero vai Patrol? jos tuo jälempi niin mittee tehtynä, nissanistia kiinnostaa
![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
-94 6.5td Suburban, lastutettu, WTA-cooler, 3" putki, parannettu ilmaotto...
Vakioturbolla (ahtoa 1,2bar) 243hp takapyöriltä. Mitattu samassa dynossa kuin toyota4x4:n autot. Nykyinen -02 Duramax ei oo vielä penkissä käyny mutta lukema tulee olemaan lähempänä 400 kuin 300hp, tän voin sanoa jo persdynollakin ja GPS:llä tehdyillä mittauksilla. Väännöt asettunee sinne 900 ja 1000 väliin. Viimeksi muokannut Tuomo : 13.09.2013 10:15 |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Patrol. Opettajan pikku vittuilu tuo pajero. Kuulemma kaikki nousevan auringon maan maasturit pajeroita
![]() ![]()
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Maastureiden ominaisuuksia | Ukunsa | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 02.10.2012 21:43 |
Ns. Maastureiden korirakenne | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 28.05.2009 06:27 |
M: maastureiden osia | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 14 | 16.08.2006 12:47 | |
M: Maastureiden osia | O/M/V Muut | 23 | 13.12.2004 14:45 | |
Vanhojen maastureiden safariluotettavuus | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.06.2004 08:04 |