Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.09.2013, 06:55
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

oha ny litraseski yli 50hp, ainakin mutsin 1.3l 4x4 Swiftissa, ainakin sillä persdynolla se nimittäin melkein lähti sivuluisuun kun aikani riehuin suvikelillä pari talvee sitten äiti huus vieressä falsetissä notta "TÄÄ EI OO SUPARU, TÄTÄ EI VOI OHJATA KAASULLA!"

nii Dectane on vähän niinkun asian ytimessä

__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 12.09.2013, 14:20
zille2.5 zille2.5 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.08.12
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 164
Perusasetus

Viritelmien laillistamiseksi piti tuo oma pirssi käyttää dynossa.

Nissan KC -87
TD25 padalla, mitsun TD04-11B + IC
0,3bar ahdoilla koneen päästä 73kW/217Nm
Max vääntö 2200 rpm.
Max teho 4300 rpm.

Eihän tuolla kuuhun mennä, mutta nyt pysyy liikenteen mukana
__________________
-JosEtTeippaaEtVoiVoittaa-
King -87 4X4 TDIC

Rengastyöt Seinäjoella
zeck.fi
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 12.09.2013, 14:47
Lerssinen:n Avatar
Lerssinen Lerssinen ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.03.11
Sijainti: Oulainen
Viestit: 1.910
Perusasetus

En enää kohta ees muista paljonko tuossa oli mutta SD23 lavadatsunilla tollasta, sillä pääs jo muistakin ohi
https://www.youtube.com/watch?v=HCwaYVi6H9s
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 12.09.2013, 16:13
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Toyota LJ 2LT2 Garrett GT2256v, cooleri, peltisarja, syöttöä ruuvattu.
145 hp/300Nm
Kytkin ja vaihdelaatikko ei meinannut kestää kun vääntöpiikki oli muuttuva geometrisella ahtimella kuin vasaran isku alasimeen.

Patrollia ei tullut koskaan penkitettyä, kierroksia siitä ainakin irtosi tarvittaessa.

Suzukissa on mitä on eli liian vähän.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 12.09.2013, 18:35
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.073
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lerssinen Näytä viesti
En enää kohta ees muista paljonko tuossa oli mutta SD23 lavadatsunilla tollasta, sillä pääs jo muistakin ohi
https://www.youtube.com/watch?v=HCwaYVi6H9s
Saattanu melkein 80 heppaa olla. 13-14 sekkaa sataseen, mikä lie todellinen vauhti jos mittarissa 100?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 13.09.2013, 08:02
Kala92:n Avatar
Kala92 Kala92 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.414
Perusasetus

Patrollin aamuiset tulokset. 9mm nestepäällä. Savua oli hallissa enemmän kuin tarpeeksi...
Attached Files
File Type: pdf Pajero 2.pdf‎ (34,2 Kt, 460 lukua)
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 13.09.2013, 10:05
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

Kala, siis Pajero vai Patrol? jos tuo jälempi niin mittee tehtynä, nissanistia kiinnostaa
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 13.09.2013, 10:13
Tuomo Tuomo ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.04.08
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 788
Perusasetus

-94 6.5td Suburban, lastutettu, WTA-cooler, 3" putki, parannettu ilmaotto...

Vakioturbolla (ahtoa 1,2bar) 243hp takapyöriltä. Mitattu samassa dynossa kuin toyota4x4:n autot.
Nykyinen -02 Duramax ei oo vielä penkissä käyny mutta lukema tulee olemaan lähempänä 400 kuin 300hp, tän voin sanoa jo persdynollakin ja GPS:llä tehdyillä mittauksilla. Väännöt asettunee sinne 900 ja 1000 väliin.

Viimeksi muokannut Tuomo : 13.09.2013 10:15
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 13.09.2013, 10:17
Kala92:n Avatar
Kala92 Kala92 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.414
Perusasetus

Patrol. Opettajan pikku vittuilu tuo pajero. Kuulemma kaikki nousevan auringon maan maasturit pajeroita Ja tuohon on turbo vaihettu, watercooleri ja pumpusta otettu kaikki mitä irti saa. Toiset paperit tulee sitten kun saan sen 12mm nestepään sisään ja aletaan oikeasti ahtamaan. Nyt max paineet tais olla luokkaa 1.4bar. Ei tullut otettua paineita lapulle, kun tuommosta lappua on turha es huonona vitsinä katsastajalle tarjota.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Maastureiden ominaisuuksia Ukunsa Tekniikka & Jutustelu 21 02.10.2012 21:43
Ns. Maastureiden korirakenne Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 10 28.05.2009 06:27
M: maastureiden osia O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 14 16.08.2006 12:47
M: Maastureiden osia O/M/V Muut 23 13.12.2004 14:45
Vanhojen maastureiden safariluotettavuus Tekniikka & Jutustelu 7 08.06.2004 08:04


Sivu luotu: 03:46 (GMT +2).