![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
ei oo pahat tunnit / kilsat itella käytännössä pelkkää lumityötä mönkyllä pienehköllä pihalla, ja tulee mieleen kaks asiaa jotka toistuu: - jarrua tulee käytettyä ajomäärään nähden paljon - peruuttamista on samoin liki yhtä paljon kuin eteenpäin ajoa puskulevyn kiinnitys runkoon ja siihen kohdistuvat rasitukset ja iskut ? liekö nämä nyt laadukkaalle koneelle ihmeitä, mutta ehkä huomioon otettavia kuitenkin
__________________
- Levannon We(l)ho - |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Mönkijän katurenkaat | Nostokurki | O/M/V Muut | 0 | 06.06.2011 07:13 |
| Mönkijän kilpailijat | KIM | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 26.07.2010 17:07 |
| Ostetaan Mönkijän raato | Masu | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 18.05.2010 20:39 |
| Ostetaan Mönkijän tukkikärry | timmy | O/M/V Muut | 3 | 29.01.2010 18:40 |
| M: Mönkijän tukkikärry | O/M/V Muut | 3 | 04.05.2006 21:27 | |