![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Nämä 285/75-16:et OWL:nä tuntuu olevan siitä erikoinen tuote, ettei niitä saa mistään eikä millään, vaikka olisi halua ostaa. Perskele kun on vanteetkin jo ostettu valmiiksi... Camskilliltä olen kyselly pitkin vuotta ja nyt kertoivat, ettei enää tulisi englantiin ollenkaan maahantuoja toimesta ja Ketolan mukaan ko. malli poistuisi kokonaan tuotannosta. Myyppäs Ukkola ne renkaas mulle =)
|
|
|||
|
|||
![]()
Paljos maksat, makaavat tallissa tällähetkellä joutilaanakin, kun laitoin auton kaupaksi, eiks sulle uudenmalliset mud terrainit kelpais??
|
|
||||
|
||||
![]()
Talvirenkaaksi meinasin, joten taitaa duratracit olla siinä käytössä paremmat. 300€ + lisäksi ne kaks sarjaa 75:n etujousia?
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Oliskohan tuolla jäljellä, jos ei Lonsista löydy: http://www.rengasketola.fi/tuotteet.html?id=17/125
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Saksan ebayssä oli näitä myynnissä parillakin myyjällä ja kun kysyin, että onko heillä oikeesti tavaraa saatavilla, niin vastausta ei tullut, mutta ilmotukset katosivat saman tien bittiavaruuteen. Jenkkilästä vois ehkä saada, mutta rahdit tuppaa nostaa hinnan kalliiks. Pitäis varmaan ostaa kontillinen kerralla ja jobbailla eteenpäin... edit: laitoin viestiä peräahon koneelle josko olisi kalliit heidän kontissaan jenkkilästä Viimeksi muokannut Hessu888 : 12.09.2013 10:45 |
|
||||
|
||||
![]()
Onko näistä tullut kokemuksia lisää. Miten maantiellä, kuluuko nopeasti. Ja mites pelaa muuten. Onko uraherkät??
|
|
||||
|
||||
![]()
Mulla lähteny kolmas vuosi näillä, ollu kesät talvet alla. Kilsoja takana n. 55 tkm ja pintaa on vielä n. 11 mm (uusissa n. 14.5 mm) eli 100 tkm pitäis ylittyä kevyesti 5:ttä rengasta pyörittelemällä. Mun käyttöön just passelit, tosi hyvät maantiellä, ei vetele eikä vatkaa, mukavan hiljaisetkin. Kevyimmästä päästä vielä kokoluokissaan, joten kulutuskaan ei suurene. Sanotaanko että paremmista yleisrenkaista en tiedä, hardcore-maastorenkaat sitten erikseen.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Goodyear Wrangler DuraTrac | -MaTTi- | Tekniikka & Jutustelu | 40 | 20.12.2023 15:07 |
Myyty Goodyear Wrangler MT/R 33/12.5/15 | kaikka1 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 2 | 18.11.2010 19:29 |
Goodyear wrangler mtr | MakeTT | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 26.07.2010 03:30 |
Myyty Goodyear Wrangler m+s 265/70 r15 | 1Chevy80 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 7 | 21.03.2009 17:25 |
M:GoodYear Wrangler MTR 37/12,5-15 | Ipe64 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 27.12.2007 19:37 |