![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ihan noin niinkuin mielenkiinnosta, paljonko siinä on takaylitystä taka-akselin jälkeen?
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Parin metrin luokkaa on takaylitys rungossa, hiukan varmaan vois typistää samalla...
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Mitäs muuten olikos jotain lakia mikä määritteli peräylityksen kippirunkoisessa autossa?
Piitkää lavaa ei oikeestaan tartte jos ei aina kuskaa jotain pitkää tavaraa. Melkein ainakin itse tekisin kyseisessä tapauksessa, että typistäisin rungon ja katsastaisin auton kahdelle lavalle toinen omansa täyspitkänä jolloin ylitys kaiketi saisi olla yli 2m ja toinen kippi käyttöön suunniteltuna ja sopivan mittaisena. Apu runko kannattaa katella jostain ihan tarkoitukseen oleva vaikka kirpaisisikin ostaessa hetken niin enemmän se vituttaa kun "kerro mikä vituttaa 2014" topikkiin kirjoittaa, että volvossa runko poikki ja lava kyljellään auton katolla eikä ollut kuin vasta kolmas kuorma multaa takapihalle. Tutulla nimittäin oli traktorin kippi kärry volvon rungosta ilman apurunkoa joka raskaalla kuormalla ensin luokkasi ja sitten lavan kaatuessa meni propelille. Olivat kuulemma lavan tyhjentäneet, nostaneet kärryn pystyyn ja runkokin oli samalla oiennut luonnostaan kun niin vetelää ainetta oli. Niin ja sellainen kippi mikä lepää sylinterit pitkällään ei kaiketi rasita runkoa niin paljon kuin housumalli eli sylinterit aina pystyssä
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Tulee melko kaatumatautinen jos sitä persettä ei typistä. Ja muutoksille hintaa kun nuokin pitää vielä lisäksi vissiinkin hyväksyttää jossakin??
Eli niinkuin aiemmin ehotettiin niin eti mielummin valmis auto.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Eikös tässäkin riitä kun muutoskatsastuksessa allekirjoittaa todistuksen, missä rakentaja/omistaja vakuuttaa kyhäelmän olevan tarpeeksi vahva. Niin ainakin viimeksi oli lavan ja nosturin muutoskatsastuksessa. Ja se on totta että hintaa tulee jokatapauksessa, tekee tähän tai ostaa uuden. Siksi tähänkin projektiin käytetään nurkkiin kerääntyneitä/kerääntyviä hyviä B-osia ja tehdään rauhassa, vähän niinkuin osamaksulla
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() ![]() Ei taas liity millään tavalla mihinkään, mutta pienessä kaljassa tuli tästä kuvasta assioaatio tähän aiheeseen. Anteeksi, kiitos, ja öitä.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Kuorma-auton jousipakat | vimakuus | O/M/V Muut | 4 | 13.05.2013 11:27 |
Ostetaan Kuorma-auton/ P-a lisäpenkit | SuurSyömäri | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 09.12.2011 09:19 |
Kuorma-auton muutosprosentit | solihull | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 16.08.2011 09:50 |
Kuorma-auton penkit | Shuttle | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 12.04.2007 14:06 |
O:Kuorma-auton vaihtolavalaitteet | Racingrabbit | O/M/V Muut | 7 | 11.10.2006 07:32 |