![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
jos olisit käyttäny tikkurila temaprime ee ja ruiskulla maalannu a/5.37 eur litra menee 3 litraa = 16.11 eur
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Hyvinhän se on edistynyt, kävin yks ilta tallilla vakoilemassa mutta ei g-miestä näkynyt
![]() Xenonit on kyllä vähän osuma herkässä kohtaa, lähinnä risujen/pienten puiden osalta.. Joku suojaputki vois olla suotava tai sitten lamput katolle jos meno maistu nykyisellä tapaa ![]() Veditkö muuten mitään pohjaväriä ennen maalausta? |
|
|||
|
|||
![]()
Maalit tais maksaa 2,5e purkki eli 60e. Pohjamaalia ei ollut, ainoastaan toi oranssi pinta karhennettuna karhunkielellä. Xenonit siirtyy vilkkujen ja konepellin väliin tohon lokarin päälle.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Xenonit olis tarkotus siirtää tohon vilkkujen kaveriks, ja tuonne katon etureunaan pitäisi laittaa vielä ledityövalot.
|
||||
|
||||
![]()
pannaas tää eilinen bonGaus we(l)homäjeltä tänne:
|
|||
|
|||
![]()
Eikös noi xenonit voi heittää myös katolle? Ja jos haluaa ihan eteen esim.apparille valoa niin lediä siihen niin ei häikäise niin paljon. Paljon valoa on monesti ihan hyödyllinen lisä mutta huomattu on että aika pienillä tuikuilla pärjää loppujen lopuksi ja oikeastaan helpompikin liikkua kun ei joku lasersäde grillaa apparin verkkokalvoa vähän väliä.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Laitetaan 18w ledit sojottaa etuviistoon tohon tuulilasin yllä olevaan kumilistaan molempiin päihin. Noi xenonit korvaa ajovalot metsässä ni pääsee 40w pienemmällä virrankulutuksella ja näkee paremmin(lyhyen testin perusteella pimellää pihalla ajaessa).
|
![]() |
Luokat |
mercedes, mersu |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
MYYTY: Oranssi Toyota BJ 5.0 V8 TH400 38.5" | Joukka | O/M/V Ajoneuvot | 18 | 23.02.2008 01:25 |
O:Suzuki carry pick up tai Daihatsu hi jet pick up | hena | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 14.02.2008 19:56 |
M: Oranssi Suzuki SJ413 1.8 Turbo MYYTY: | Joukka | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 11.12.2007 13:01 |
Kenen oranssi 4x4x4??? | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 23.06.2006 15:06 |
Oranssi Blazeri | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 17.07.2004 20:13 |