![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Korin hitsaukset tuli valmiiksi ja oli aika käydä rungon kimppuun. Runko oli mersumaiseen tyyliin melkein ruosteeton eli vain perinteiset paikat oli korjattava. Nämähän ovat takajousten ylälautaset sekä takaiskunvaimentimien yläpäät. Ruostehommien lisäksi runkoon hitsattiin uudet kiinnikkeet tulevalle moottorille sekä vaihdettiin kaikki jarruosat (levyt, palat, satuloiden kunnostus, uudet pillit ja letkut) sekä alustan että jakolaatikon puslat. Samalla vauhdilla laitettiin uudet jouset sekä iskunvaimentimet. Lopuksi hitsattiin tankki ja vaihdettiin uudet polttoaine linjat. Joku mersutietäjä voikin arvailla tulevaa tekniikkaa viimeisestä kuvasta.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
arvataan OM 61X muttei 5, 6 eikä 7 tuon X tilalla
![]() hyvältä näyttää, ja vahvistan mielipiteen sekä Finbenzin että Guidon osalta
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kun runko oli saatu valmiiksi oli aika yhdistää kaksi puolikasta takaisin. Apuun tuli naapurissa asuva isoisä joka useamman kymmenen vuoden hiab kokemuksella nosti kopan nätisti paikoilleen. Nyt ei tarvitse tekniikkaakaan enään arvailla eli keulille tulee om606 herlevin 7mm pumpulla sekä 722.6 sähkölaatikolla. Kuvissa näkyy myös saksasta halvalla tilatut wolfin etulokasuojat.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Seuraavaksi oli vuorossa äänieristys josta ei näköjään kuvia tullut otettukaan, mutta bitumia tuli pohjaan sekä oviin useampi neliö. Sitten alkoikin hiontahommat joissa pääperiaate oli että suoraa ei saa kuitenkaan niin tehdään niin kauan ku miehellä pää kestää. Pari pakkeloitikertaa se sitten kesti ja eikun maalit niskaan. Viimeisessä kuvassa onkin pirssi nykykuosissa odottamassa sisustan laittoa. Maalina temadur 20 ja värikoodi RAL 6031
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mukavan nopsaan valmistuu.
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Viime viikkojen aikana on konehuone mennyt kasaan ja eilen illalla mersu tuli jo omin voimin ulos tallista. Mukavan tuntoiset kyydit on tuollaisessa pitkässä geessä kun alustakin on timmissä tikissä. Tuossa vielä video tältä aamulta, laatikko on vielä kytkemättä eli vain pakki ja kakkosvaihde on käytössä, mutta hyvin näyttäisi vetelevän.
Viimeksi muokannut JSJ : 28.09.2013 09:50 Perustelu: Edit123 jokohan nyt video näkyy |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Maasturi käyttöautoksi | Heering80 | Tekniikka & Jutustelu | 36 | 08.01.2015 13:33 |
Ostettu maasturi käyttöautoksi | höpöhöpö | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 12.07.2013 14:16 |
Jeep wrangler käyttöautoksi? | maasturimies | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 22.01.2012 23:21 |
Mikä maasturi käyttöautoksi? | puuhapate | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 20.08.2006 19:41 |
Discovery käyttöautoksi? | SauliS | Chit-Chat | 8 | 21.09.2005 15:34 |