![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Itse olen suosinut muovista, olikohan nailonista, paineilmaputkea; saa valmiiksi liitos-, kulma- ja läpivientikappaleita, joiden on syytä olla mallia kiristettäviä. ja kiinnitystarpeet yms. löytyy myös. Ja siinä jyrden on oikeassa, hyvälaatuisella kumiletkulla ja asiallisilla lerkunkiristimillä säästää hermoja tulevaisuudessa. Ja sitten se kumiletku, missä on kangas päällimäisenä; vain pahimmalle vihamiehelle...
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Tämän allekirjoitan täysin. Yhden auton sähköt olen polttanut kun tuollainen motonetin letku räjähti konehuoneessa.
__________________
4-vedon ja 2-vedon ero? No käveltävä matka takaisin tielle. GR patrollien osia kaikki nurkat täynnä... Kysy jos tarvitset jotain! |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Tota paineilmalle tarkotettua en edes udellut ku kiireessä kysyin ja ku tällä en tuota oo pahemmin nänhyt kiepillä tarjolla missään. En oo ainakaan nähnyt, vaikka yhtä ja toista hakenut tuolta liikkeestä ja itse vielä hyllystäkin niit kaivanut. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
prkl ku olen osannu olla saamaton, siellä Se on pallero yssikseen pihalla nököttäny jo vaikka kuinka kauan. Perjantaina lähen hakkeen 50*100 palkkia takapuskuriin. Pätkä rungon kokosta palkkia pittää myös ottaa että saa runkoon pistää palasen, koska piti lyyä takarunko poikki apparin puolelta, ko oli niin laho
onko rungon hitsauksessa mittään,mistä katsuri ei tykkäis?? Että voiko sen itte hitsuuttaa?? Ja pelliä lokareihin kans ottaa samalla, onko pari millinen sopevaa??mimmosia ratkasuja porukat on tehny snorkkelin päälle hatuksi?? Joku selventävä kuva vois olla ihan jees. Mahollisimman yksinkertainen tulos olla ko en mikkään ihmelapsi näissä hommissa ole ja mitenkä ootta muita sisälokareita väkästelleet, siitäki joku selventävä kuva vois olla ihan nice! Idiootti kymysyksiä mutta koettakkaa kestää
__________________
Siinä hetken aikaa tuumailtuani totesin, että asiat menivät yllättävän nopeasti vituiksi...
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
ja jossain takaraivon syövereissä alkanut kutitella ajatus turbon päivittämisestä
mimmosen turbon tuohon voi laittaa, tekis mieli semmosta joka menis ilman vittuilua paikoilleen ja josta oikiasti ei hönkä lopu kesken ![]() mimmosia ahtimia suosittelisitta?? Vissiin sen lisäksi tarttee jonkun adapterin?? Neuvokkaa, koska aika vieraalla alueella liikuttaan minun tietämyksessä ![]() ja tiä sitten millin tämmönen tapahtuis, mutta aina pittää suunnitella kaikkea
__________________
Siinä hetken aikaa tuumailtuani totesin, että asiat menivät yllättävän nopeasti vituiksi...
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Mut yks vaihtoehtoha ois Om603:sen vakio ahdin millasen omaan laitoin ku tein konerempan ja heitin sen orginellin ahdistajan hevon kuuseen... Tuo mainittu herää VAKIO asetuksilla vähän myöhemmin, mutta eipä tasasella 80km/h nopeudella ahdakkaan sit sitä 0.8baria ennään. Ja mikäli tarvii vauhtia lisää, niin ahtaa sit lisää. Leimalle ei oo tyrkytetty vielä tuolla ahtimella, kun välijäähykin ois otteeseen vietävä ku karvalakki versiosta tehty. Penkitys edessä ku hirvijahti paketissa ja pääsee noi valot roppaan kuntoon vielä takaa. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Kerran se vain kirpaisee. |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Joko väsäsit p-a linjat?
Itte vääntelin rangeen hudrauliputkesta, taisi olla 6 mm... Saa TOSI siististi ku taivuttimella vääntelee.. on sitte aika kestäväki.. Kumiletkuilla loput sitte..
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
ja mitä tarkotat valmiilla paketilla??ja en oo tehny vielä pa-linjoja, pitäs saaha renkaat alle, nii sais tehä ne ja tankkihommat muutenki valmiiksi. Huomena aamula kauppaan hakkeen vähä hitsuutettavvaa materiaalia, nii pääsee polttaan lankaa...
__________________
Siinä hetken aikaa tuumailtuani totesin, että asiat menivät yllättävän nopeasti vituiksi...
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
Joo rojukti nytkähti pikkusen etteenpäin, etupuskurin hitsasin valmiiksi ja apparin puolen takalokarin laikkasin irti ja heitin mäkkeen. heppailin uuen lokarin jo valmiiksi kiinni nii on hyä aamula alkaa hitsaan valmiiksi Jos sais muutki lokarit tehtyä huomenna, nii ois aika hyä homma.
Takapuskurimateriaaliksi tullee 50*100 palkki runkopalkkeihin hitsattuna. Mie en ossaa mittään hivistelypuskureita tehä nii saa tuo kelvata ![]() Huomen vois kans yrittää saaha paikattua runko nii sais lyyä iskarit paikoilleen. ja jos jää aikkaa nii korjais tankin ja nakkais senki paikoilleen, mutta saa nähä riittääkö aika
__________________
Siinä hetken aikaa tuumailtuani totesin, että asiat menivät yllättävän nopeasti vituiksi...
Viimeksi muokannut NorthRider : 27.10.2013 18:56 |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Parimillinen on kyllä aika paksua lokareihin, joku 1mm voisi olla aika hyvä. Viimeksi muokannut Poukko : 24.10.2013 13:31 |
|
#12
|
||||
|
||||
|
asia selvä kun juopon pää! Helpompihan Se on muotoilla millisestä
__________________
Siinä hetken aikaa tuumailtuani totesin, että asiat menivät yllättävän nopeasti vituiksi...
|
|
#13
|
||||
|
||||
|
Ja siitä snorkkelista: tuollainen vanhan saabin ilmanputsarikotelohan voisi sopia snorkkelin nokkaan aika nätisti, minä ainakin olen suunnitellut laittaa, ja näitähän voi saada vaikka ilmaiseksi joltain romu saappaan omistajalta.
|
![]() |
| Luokat |
| mitsubishi, pajero |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Mitsubishi Pajero 1987 2.5td | _kauppinen_ | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 21.12.2012 20:02 |
| Myydään Mitsubishi Pajero 2,5Td vm-88 | jphyvarinen | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.09.2012 08:03 |
| Myydään Mitsubishi Pajero 2,5TD PÄTKÄ -86, Tervossa | Aapor | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 24.07.2012 16:42 |
| Myydään mitsubishi pajero -88? 2.5TD 450E | tapsa4x4 | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 22.09.2011 22:01 |
| Myydään Mitsubishi pajero -88 2,5TD | awd | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 10.12.2010 09:47 |