![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#2
|
||||
|
||||
IstuimetLainaus:
Poistin ne alkuperäiset muoviset suojat ensin niistä paikoista Penkit laitoin sisään ja bolt on... Toisessa penkissä oli se tunkin paikkakin valmiina, pultinreiät oli kohalla. Rengin puolelta kumisuojat pois ja räikällä kiinni. Istuimissa lannevyöt paikoillaan. Noin 10 min... Ja toimii. Istuin katoaa siististi seinän sisään. Ja eihän noita tarvi ku harvoin...ja tilapäisesti. Kiitokset Jyrdenille penkeistä ja neuvoista ja tietenki TD25:sta...
__________________
Nissan King Cab 2wd SD23 -85. ![]() Nissan King Cab 4x4 SD25 -87. ![]() Nissan King Cab 4x4 TD25 -86 (Turbo)
|
|
#3
|
||||
|
||||
Heippa
Milläs kc harrastelijat on saanut tuon etupään ohjauksen osat rokkaamaan korotuksien jälkeen?? On meinaan muodostumassa ongelmaksi tuossa meidän DAS Kingkäp-projektissa tuo raidetangon käyttäytyminen
Tilanne: Vääntösauvat kirrattu tappiin, ja kääntöpäiltä raidetangolle tulevat tangot niin jyrkässä kulmassa että kiertävät raidetankoa veto päällä niin, että raidetanko nousee ylemmäs noin 1cm, ja aurauskulmat menee ihan vituralleen. Vaihettiin jo apusimpukkaa ym mutta ongelmat jatkuu .Vinkkejä kiitos tähän tai tuonne---> http://forums.offipalsta.com/showthr...=111301&page=4
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Ostin tuomosen -87 kinkapin johon laitettu 2.8 laurelin pannu.
Hihna joka tulee alimmalta kampiakselin pyörältä laturille ja sinne ihan ylös josta veto jatkuu taas ohjaustehostimelle. Vanha hinha oli aivan kulunu ja laitoin uuen 13x914 hihnan vähä aika pelas ja taas vinkuu kun kääntelee rattia. Pitääkö tossa olla leveempi hihna, kokeilin laittaa hinaa löysälle tai tiukalle ja ei mitään vaikutusta. Enkä löydä mistään mikä siihen oikiasti kuuluu. |
|
#5
|
|||
|
|||
d22
kuinka paljon nissan d22 vm 1999 etunivelet kestää murrosta? kärsiikö esim ulos jouston rajoitin pukkeja madaltaa 2cm
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mulla on etuperään vaihdettu laskupuslat, joilla kulmia helpotettu. Kestänyt korotusta ja lukkoa jo kohta 40tkm, ilman napalukkoja
__________________
Toyota Hilux 2,4D-4D -17 M-B 280GE -87 (Yhteishyvä) (Nissan KC 2.5TDi -05) (Nissan Terrano2 2,4i -96) (Mitsubishi L-200 2.5TD -96) |
|
#7
|
|||
|
|||
|
napalukot on ovat mekaniset. Ja idea olisi Se ettei etu perää laskettaisi. Noh eikai muuta ku rälläkkä kouraan
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Millä tavoin sais tuohon -87 laviskaan takapäähän joustoa.. Lehtipakat on vähä läsähtäny, melkein suorassa.. paikallaan jotkut keltaset iskarit kulunu malli pois muttei mitkään vanhat.
Möykkysellä tiellä ei voi aja ettei auto hyppis ilmassa. keulaanki vähän tarttis saada pehmyyttä. Taka pää on sillon hyvä kun lavalla on joku satakilua painua. Auttasko yhen lehden poisto välistä? Onnistuukohan, vai laittasko jonkun auton kierrejousen pakkojen päälle? |
|
#9
|
||||
|
||||
Kingin lehtijousi.
Eikös tuossa takajousipakassa ole tarkoitus että ne kaksi ylintä lehteä joustaa kun on ilman kuormaa.
Ja kun painoa tulee lavalle niin jousi painuu suoraan ja ne kaksi lyhempää toimii mukana. Mulla oli aivan suorassa jo lava tyhjänäkin ja tosi jäykkä oli joustoissa. Vaihdoi toiset jouset ja nyt siinä on muutama sentti varaa joustaa niillä kahdelle ylimmällä. Hyvin toimii normaali ajolla. Mutta kyllä tuollainen suojatiekorotus laittaa tavarat uuteen järjestykseen lavalla vaikka on uudet iskaritkin... Oletteko kokeillut lisätä tuohon uutta lehteä? Ainakin Vallilan takomo kauppaa lisä lehteä. Ja kauppaa se koko pakkaakin ja hieman halvemmalla kuin Old Man Emu... OME:llä on vissiin se 30mm korotus mukana jousissa, vai mitä se +30mm tarkoittaa...
__________________
Nissan King Cab 2wd SD23 -85. ![]() Nissan King Cab 4x4 SD25 -87. ![]() Nissan King Cab 4x4 TD25 -86 (Turbo)
|
|
#10
|
||||
|
||||
Pikku vinkkinä
Kc:n etupään ohjaus alko kestämään tollasen osan tekemisellä
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
|
#11
|
|||
|
|||
Nissan King cab -98 nopeusmittari lakkasi toimimasta
Ja samalla myöskin matkamittari, trippiin tai matkamittariin ei tule kilometrejä lisää. Ensiksi nopeusmittari jumitti jotenkin näytti 60 satasen vauhdissa, sitten meni nollille ja jäi sihen. Onko tässä 1998 mallissa sähköinen anturi vai vaijerilla toimiva. Kojetaulun taustan katsoin, ei irronneita tai hapettuneita liittimiä. Kierrosmittari ja merkkivalot toimii normaalisti. Mistä päästä vikaa kannattaisi lähteä hakemaan
|
|
#12
|
||||
|
||||
|
edelleen kaivataan syöttöpumpun kannen purku (apua) haulla ei löytänyt kun ostoilmoituksen.?????
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b |
|
#13
|
||||
|
||||
Laturin pumppu
Luin tuolta lontoon kielelllä kirjoitettuja juttuja laturin vaihdosta isompaan.
Onko täällä joku asentanut irtoalipainepumpun TD25 koneessa siihen laturin alle omille kiinnikkeillä ja omalle kiilahihnalle ja vaintanut normaalin laturin (mm vaikka W-liittimellä varustettu 1000A...). TD25 koneessahan on valmiina ne kolmiuraiset kiilahihnarullat, varmaan sitä ilmastoinnin kompuraa varten. Irto pumppuja on vanhemmissa dieseleissä juuri noin omalla hihnalla...
__________________
Nissan King Cab 2wd SD23 -85. ![]() Nissan King Cab 4x4 SD25 -87. ![]() Nissan King Cab 4x4 TD25 -86 (Turbo)
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
| Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
| Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
| M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
| M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |