Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.08.2013, 13:35
H&K:n Avatar
H&K H&K ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Viestit: 2.657
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 Näytä viesti
Ikävä homma eihän ne vaan lähtenyt alta tällaisista syistä.... :

http://vivas.fi/taman-takia-naiset-e...selittaa-syyn/
Jep. no ei. Terassin kaiteen alinta hirttä vaste oli tikkaat pystyssä ja alapää luisti sen verran että yläpää tipahti. siin se

  #2  
Vanha 28.08.2013, 15:51
hj 60/61:n Avatar
hj 60/61 hj 60/61 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.12
Sijainti: Ruupanperä
Viestit: 2.690
Perusasetus

Vittu telineitä päätyyn tehdessä, petti penkanreuna jalan alta. No tietenkin siinä vieressä on vanha purettu ulkovuori täynnä ruosteisia nauloja. No onni onnetomuudessa, ku lensin sinne selälleni, ni ei taustaan tullut yhtään reikää... Mut kyynerpäähän uppos yks... Vittu ei ees runkonaulain pysy kädessä, ku osu kait liki jotain hermoo, pikkusormi ja nimetön ihan vitun kipeitä, samoin ku koko kyynervarsi... No, työt loppu siihen tältä päivää. Vituttaa lopettaa työt, ku aurinkokin paistaa. Toivottavasti ei ny ihan kauheen pahasti tulehdu, et pääsis lauantaina offailemaan...
  #3  
Vanha 30.08.2013, 12:24
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.579
Perusasetus

Kylmakonefirmat. Jo kaks ko.alan firmaa tehnyt oharit!!! Niillä on prkl liikaa rahaa kun ei oo huolta maksavista asiakkaista.
Kysyin jo reilu kaks viikkoa sitten yhtä pikkuvirman ukkoa tekemään täyttöhuollon tohon ilppiin kun tehot alkoi hiipumaan. Lupas tulla huomenna kun kerkiää, ok. Soitti sitten että ei millään ehdikkään, tämä ok kun ilmoitti eikä ton koneen kanssa ole kenenkään henki kyseessä.
(+saman ukon kanssa oli aie että siirretään vielä ennen talvea ulkoyksikköä muutama metri)
Lupas tulla sit taas huomenna illalla, meille sopii ilta-aika hienosti. Ei ole ukosta kuulunut mitään.

Soitin sitten toiselle. Tullaan huomenna, tai viimeistään ylihuomenna. Soitetaan kun tullaan. Tämä ok.
Ei oo taaskaan ketään näkyny/kuulunut!

Kohta se on soitettava tonne isolle kirkolle koneen myyneelle firmalla josta on aiemminkin käyty SOVITTUNA aikana. (takuukorjaus) Nyt ei vaan ole sinne hinkua soitella kun tulee "turhia" kustannuksia kilometreistä.
Suosi tässä nyt sitten lähiseudun pikkufirmoja.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
  #4  
Vanha 30.08.2013, 15:19
Swoop Swoop ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 10.08.08
Sijainti: Vihti
Viestit: 489
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AVRO Näytä viesti
Kylmakonefirmat. Jo kaks ko.alan firmaa tehnyt oharit!!! Niillä on prkl liikaa rahaa kun ei oo huolta maksavista asiakkaista.
Kysyin jo reilu kaks viikkoa sitten yhtä pikkuvirman ukkoa tekemään täyttöhuollon tohon ilppiin kun tehot alkoi hiipumaan. Lupas tulla huomenna kun kerkiää, ok. Soitti sitten että ei millään ehdikkään, tämä ok kun ilmoitti eikä ton koneen kanssa ole kenenkään henki kyseessä.
(+saman ukon kanssa oli aie että siirretään vielä ennen talvea ulkoyksikköä muutama metri)
Lupas tulla sit taas huomenna illalla, meille sopii ilta-aika hienosti. Ei ole ukosta kuulunut mitään.

Soitin sitten toiselle. Tullaan huomenna, tai viimeistään ylihuomenna. Soitetaan kun tullaan. Tämä ok.
Ei oo taaskaan ketään näkyny/kuulunut!

Kohta se on soitettava tonne isolle kirkolle koneen myyneelle firmalla josta on aiemminkin käyty SOVITTUNA aikana. (takuukorjaus) Nyt ei vaan ole sinne hinkua soitella kun tulee "turhia" kustannuksia kilometreistä.
Suosi tässä nyt sitten lähiseudun pikkufirmoja.
Täällä putkareiden kanssa sama homma. Porakaivopumppu vittuili ja kahdelle eri putkarille soitettiin.." juu illalla tullaan." Noh tästä on nyt jo kohta neljä kuukautta menny eikä oo äijiä näkyny. Parin päivän soittelun jälkeen otettiin sitte faijan kanssa korjaten mokoma... Eikä edes maksanu mitään.
  #5  
Vanha 30.08.2013, 16:00
Hege_ Hege_ ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.04.13
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 92
Perusasetus

Ite oon putkari ja välillä on niin paljon hommaa ettei millään kerkeä tekeen ja joku väkisin unohtuu, sillehän ei voi mitään varsinkaan kun johtoporras antaa jatkuvasti uutta hommaa eikä saa vanhoja alta pois... Valitettavaa.

Ja ettei ihan ohi aiheen ni toi saatanan beeämwee. Kuukaudenpäivät seisonu pihalla kansi irti ja toinen oottas kontissa. Pitäs saaha pajalle laitettavaks kun ei oo vehkeitä, joku ostaa ton 535ia:n sitten pois että saan maasturin talveks itelleni eiks je?
  #6  
Vanha 01.09.2013, 18:26
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Mustiset sähköviast...


Gen1 Pajero tossa seisoessa otti ja keräs liudan mystisiä sähkövikoja... Startin rele otti ja herkes toimiin... Sit parkit katos johonkin... Sit jälleen kerran tuulilasinpyyhkijän moottori otti itteensä ja herkes toimiin...
  #7  
Vanha 01.09.2013, 18:27
ssuvik:n Avatar
ssuvik ssuvik ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Nurmo
Viestit: 2.748
Perusasetus

Herätys klo. 02.00.
__________________
HJ61
MMC
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? FinnDRZ Chit-Chat 1829 07.01.2013 09:50
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! Rompe1 Chit-Chat 1140 03.01.2013 18:50
kerro mikä vituttaa tjl Chit-Chat 4977 12.04.2012 08:28
Kerro peräkärrystäsi Blaaseri Tekniikka & Jutustelu 35 08.07.2007 20:10
Mikä auto peltoautoksi vuonna 2020? samisami2 Chit-Chat 13 05.09.2005 08:32


Sivu luotu: 03:52 (GMT +2).