Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #27  
Vanha 24.08.2013, 23:13
Mase:n Avatar
Mase Mase ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 27.07.11
Sijainti: Yläne
Viestit: 1.523
Perusasetus

Oli hieno ja puuhakas päivä!

Rastit saatiin melkein kaikki kerättyä, jokunen jäi vinssin puuttumisen takia keräämättä. Pari kuvaa tarttui kännyyn:

Tossa vinssiapina (ilman vinssiä) on maassa:


Ja tossa se on puussa:


Tuossa leikitään laiskiaista, ninkuin kunnon apinan kuuluu:


Tässä ollaan lähtökuopissa safarille:


Satunnainen otos safarilta:


Kivaa oli ja suuret kiitokset järjestäjille ja muille jotka vaikuttivat asiaan!

Kuvia kaikilta läsnäolioilta jakoon kiitos!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Turun seutu - Harbor Cruisers Ry baxxter Tapahtumat 390 04.12.2024 21:48
harbor cruisers WULVA Kankku Maasturiprojektit 91 10.05.2017 13:30
II HARBOR CRUISERS OFF ROAD TRIAL 28.09 2013 KLO 11.00 RJCOBRA Tapahtumat 156 14.11.2013 12:14
Royzto feat. Harbor Cruisers SuurSyömäri Linkit 6 02.09.2011 22:28
Harbor Cruisers arvuuttelu. Mikä vika? baxxter Chit-Chat 49 09.06.2010 22:22


Sivu luotu: 13:40 (GMT +2).