![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
mää kans mukana....
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
tikku ja murros vaihdettu, joten huomenna pääsee Hapa vinssailemaan mua....
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
NIIN OONKIN RYYPÄNNYT, MITÄ SITTE!!! ![]() EN SE MINÄ OLLUT, SE OLI PIRKKA... ![]() https://instagram.com/offroadteamruu...d=ZDdkNTZiNTM= http://www.slck.net http://www.mansenmaasturiclub.com http://forums.offipalsta.com/group.php?groupid=32 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
jippyy
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Meniköhän se virvelin vaijeri ujosti kireelle.....
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() : cool:Ja pirun mukava päivä! Kiitos kaikille muka olleille. Mä oon siel taas ens lauantaina... Onks vinssi apuja, jos en ehdi omaa ens viikolla päivittää?
__________________
NIIN OONKIN RYYPÄNNYT, MITÄ SITTE!!! ![]() EN SE MINÄ OLLUT, SE OLI PIRKKA... ![]() https://instagram.com/offroadteamruu...d=ZDdkNTZiNTM= http://www.slck.net http://www.mansenmaasturiclub.com http://forums.offipalsta.com/group.php?groupid=32 Viimeksi muokannut hj 60/61 : 25.08.2013 21:10 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
kiitokset täältä kans kaikille mukana olijoille. koitan pistää muutamat kuvat ku kerkiän ja kait sitä koitetaan ens lauantaina tulla rikkomaan ees jotain
ps. kait se virvelin vaijeri on pakko pakata uusiks ku luulen et ei oo ihan lailles nytte
Viimeksi muokannut foorttiF150 : 25.08.2013 21:25 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Juu kiitosta vaan kans kaikille, oli tosi lepposa päivä.
Mukana oon kans näillänäkymin ens lauantaina mikäli se virallinen ajopäivä on silloin. Kaalimatoon vinssi kuntoon
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
|
#7
|
||||
|
||||
|
jokunen kuva ajeluista
25.8 nokialla
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Nokialla ajopäivä 2.7. | TeroK | Tapahtumat | 22 | 08.07.2011 17:46 |
| MMC ajopäivä 1.9. Nokialla | Tapahtumat | 16 | 10.09.2007 19:52 | |
| MMC ajopäivä Nokialla 3.2. | turakki | Tapahtumat | 23 | 15.02.2007 09:56 |
| Ajopäivä Nokialla 29.4. | Norrena | Tapahtumat | 3 | 28.04.2006 10:10 |
| Ajopäivä Nokialla? | Norrena | Tapahtumat | 2 | 01.07.2005 19:41 |