Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.09.2004, 16:00
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
quote:Harraste luokassa ei vaadita turvakaaria joten eipä niille voi tehdä paljon normaali Stanu ratoja vaikeampia jaksoja.
Tälle asialle ei vaan voi yhtään mitään. Kyllähän sitä voi ominpäin safareilla yms ajella 38" swamppereilla ja arbeilla, mutta onko enää soveliasta mennä katsojien eteen sitä kaatamaan pienessä kilpailuhuumassa... Näyttää hyvää esimerkkiä ja silleen. Kuitenkin yleisötapahtumassa pitäis järki päässä pitää.
Paljonko sitten tulee turvakaarille hinnaksi, kuka niitä tekee ja missä niitä mainostetaan? Ei nyt luulis olevan niin kallista.
Harraste-standard luokkiakin kaksi, vaikeemmassa luokassa modi-radat ja turvakaaripakko. Helpompi rata ajelee ilman turvakaaria stanu-rataa..
T: nyybi-baxxter

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Missä olet saanut loistavaa palvelua? Ja missä huo Santeri Business 20 27.03.2008 19:00
Ruiskupumppuviisaita missä ? tonnisata Tekniikka & Jutustelu 2 13.02.2006 00:21
missä tää on? Tapahtumat 4 09.09.2004 21:28
A-P Missä ??? SoSo Tekniikka & Jutustelu 1 01.09.2004 10:35
Missä perhe? MäIte Rakas Päiväkirja 3 15.12.2002 21:55


Sivu luotu: 06:37 (GMT +2).