![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Norjan pojilla oli joskus kaasuvipu vaihdekepissä
|
|
|
||||
|
||||
|
Harbor Cruiser puuhapäivän vammoja
![]() ![]() Tuli ajeltua jonkin matkaa kahdella pyörällä siten, että kylki oli kiveä vasten ![]() ![]() Seuraavana projektina on joustojen rajoittaminen, kun kallistelee niin paljon. Lisäksi pitäisi mahdollisesti muuttaa takaiskareiden paikkaa.
|
||||
|
||||
|
Joustoja olisi siis tarkoitus rajoitella. Tuohon asti olisi tarkoitus rajoittaa etupäästä. Takapää on vielä testaamatta.
Oli sitten pakko ottaa pari kuvaa kun tuo keksintö paistatteli pihalla ![]()
|
||||
|
||||
|
Tulipa tuossa kepitettyä tuo mun "treenikasa" Muuttuu muuten yllättävän vaikeaksi tuollainen helposti ajettava reitti kun sinne pistää muutaman trialportin
Pari kuvaa muuten vaan ![]()
|
||||
|
||||
Joustonrajoitinliinan valmistusta
Katselin netistä TG:n valmistamia liinoja, sekä muiden valmistajien vastaavia. Nyt kun kärsin akuutista rahapulasta, niin päätin valmistaa liinat itse. Tein tuollaiset lenkit mihin saa sopivan mittaisen liinan tehtyä kuormaliinasta.
Suutari vaan vetää kunnon ompeleet kuormaliinaan, niin jo luulisi pitävän. Taitaa olla järkevää vetää lenkki tuplana, niin kestää paremmin. Mitä sanoo raati?
|
||||
|
||||
|
Kyllähän ne rajotin liinat yllättävän kovilla on, että ei varmaan huono tehdä niistä vahvoja heti kerralla. Eli lenkki tuplana.
|
|
|
||||
|
||||
|
Sitä mä olen ihmetelly, että mite kuksan ilmatikut on kestäny ilman rajoitin liinoja
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
|
|
||||
|
||||
|
Teen siis tuplalenkit...
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |
| m.suzuki sj 410 ja suzuki jx | methäman | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.11.2006 16:14 |