![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#426
|
||||
|
||||
![]()
Eli taijan ottaa kampuran pois.. Ja sithän se karkaakii jo alakerran laakerointii ja mäntien rengastuksee ja kannen viilauksee ja kaikkee muuhun hauskaa mikä viivästyttää taas ikuisuudella ton rojun valmistumista..
![]() ![]() ![]() |
#427
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#428
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#429
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() |
#430
|
|||
|
|||
![]()
12H-T on ollut kytkinkopastaan kiinni kiinalaisessa pukissa... ainakin pari vuotta, ja on yhäkin.
__________________
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. |
#431
|
||||
|
||||
![]()
Taas tuli käytyä ihmettelemäs hiukan..
Mites ku tos vanhemmas konees ku on toi jakopää noilla harvahampaisilla rattailla, ni myöskin siinä on erilainen jakokoppa.. ![]() Toi paskasempi on sen tihee hampaisen jakokoppa.. ![]() Ja tietty toi harvahampaisen koppa on sen syvempi et tot toista ei voi laittaa sen tilalle.. ![]() ![]() Ja seuraava kysymys. ![]() Eli syöttöpumppu oli oksentanu jonkuu verran öljyä pöyälle ni pitääkös se täyttää jotenki ku sen paikallee laittaa vai kestääk se pyöräyttää kuivana sen verran et lähtee öljyt kiertoo? |
#432
|
||||
|
||||
![]()
No vittu joo
![]() ![]() ![]() ![]() Vaiko jotaa kevyempää+nykyaikasempaa+vahvempaa tilalle? ![]() ![]() Milläs tosta saa nokan irti? Ja mist noit laakereit sais tilailtuu ku ei tunnu oikee mistää löytyvän.. ![]() Nii juu ja lämpömittari muutti tonne nopeusmittarin kaveriks.. ![]() Täs vaihees alko jo hiukka vituttaa ku huomas et on laakeri sekä kampura paskana.. ![]() Hyvin kestää motonetin pukki.. ![]() ![]() Perkeleen painava ja öljynen postilaatikon jalka. ![]() |
#433
|
||||
|
||||
![]()
Nyt olis hattu pois. Ja ku sain kannen pöyälle ja hetken tutkin ni ainakii neljä halkeamaa löysin.. Venttiilien välistä oli 2-3-4-5 pyttyjen kohilta halki. Eli tosta hyvästä varaosa koneesta voi käyttää lohkon ja ehkä männät..
![]() ![]() Ja voi muna että toikii painaa paljo! ![]() Ja nääkö nyt sit on ne huonommin käyttöä kestävät männät? ![]() Pitäsköhän alkaa ihan oikeest koht jo harkitsee jotaa OM-sarjalaista tonne ku nää SD:t ei oikee nyt vakuuta.. ![]() ![]() Edit; Tällänenhän olis ainakii erilainen ratkasu! ![]() ![]() ![]() |
#434
|
||||
|
||||
![]()
älkää ny kaikki noit kiertotähden motteja laittako keulalle,, keksikää joku ny jtn UUTTA..
![]() ![]()
__________________
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
#435
|
|||
|
|||
![]()
ne sd33 kannet on melkein aina "halki" venttiilien välistä, ei haittaa menoa jos ei vuoda vesitilaan asti, melko monessa esikammio koneessa on pienet halkeemat vastaavissa paikoissa eikä meinaa mitään.
mun mielestä on aivan turhaa toi sd33 remppailu, aina kun laukee nii nostaa vaan ehjempää tilalle ja pitää huolen et on vm.84 tai uudempi. suomi on täynnä mätiä patrooleja joista saa ehjiä moottoreita. nakkaa vaan vanhat lisälaitteet uuteen mosaan kii ja radalle. hinnat liikkuu 50-500€/per moottori tai jopa koko auto ja taas toimii sekä parhaillaan saa taas kierroksen vetareita ![]() om-sarjan tähtikeula moottoriin ei saa mitään viidellä sadalla. eikä nekään paskat tunnu kestävän kun otetaan tuplatehot vakioon nähden ja pidetään kurapoorissa se nilkka suorana. |
#436
|
||||
|
||||
![]()
ite en kyllä paljoa kestävämpää vakio konetta löydä kun tämä. Mulla on vielä vanhempi ku 84 ja kestänyt aivan saatanallista rääkkiä.. Ja pelaa vieläkin, mutta varmaan joskus antautuu.. Mutta en uskokkaan, että mikään muu kone kestäisi montaa sataa metriä ilman rajotinta vetää latipohjassa ja sitten kone suoraan kylmään veteen.. Ja kone ei mene miksikään...
Kyllä mie sinuna ostatis uuden padan, koska nuo ei oikeesti paljoa maksa.. Ainut mitä vaihat nii ne laakerit, jos siltä näyttää.. |
#437
|
||||
|
||||
![]()
Ehottomasti jotain erillaista mosaa sinne pellin alle. Vaikka jv:llä on kyllä pointti, ei nää malmikasat suomen maasta kesken lopu. Mutta oishan se hienoa nähä joku muu motti tonkin keulilla. Eikä olisi niin hirvee hommakaan, jos sais jonkun valmiin moottori+loota paketin. Tiedä muista, mutta se suurin homma/röökin menekin aiheuttava tekijä on ollut aina se perhanan välilaipan teko siihen vaihteiston ja motin väliin. Eli ääni ihan sama mille tahansa muulle kuin orkkis motille.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#438
|
||||
|
||||
![]()
Juu eihän noi malmikasat paljoa maksa ja tuntuu se nyt jollaa tapaa kestävän kasassakii..
![]() ![]() ![]() |
#439
|
||||
|
||||
![]()
Mitähän muuten mahtaa suunnillee maksaa toi turbon huolto?
![]() ![]() ![]() http://www.ahtoja.com/product/96/wr-560 |
#440
|
||||
|
||||
![]()
Mulla testi käytössä rd28t kyljessä kiinan turbo ja pelaa toistaiseksi hyvin ja yllättävän laadukasta työstöä oli toi. hintakin samanverran kun vanhan huolto. ahdin vastaa garret gt28 kooltaa ja malliltaan.
|
#441
|
||||
|
||||
![]()
ProTurbon sivuilta kattelin tot huoltoo..
ahtimen normaali huoltotyö alk 220 eur (em. hintaan lisättävä osien hinta) tuntiveloitus 56 eur Eli kalliiks tulee toi huolto kun aattelee et mitä sit taas maksaa uus tollanen kiinahyrrä.. Eikä toi nykynen garrettikaa kovin vanha taija olla ja nyt on jo laakerit niin loppu et melkee tapaa jo siivet koteloo kiinni.. |
#442
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#443
|
||||
|
||||
![]()
Lohkon värjäsin eilen illalla..
Lähes sairaalatasoista puhtautta. ![]() ![]() Ja perjantai-iltana pikku kaljapöhnässä tuli taas kalustetehtaalta uus tuote. ![]() ![]() |
#444
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#445
|
|||
|
|||
![]()
voi veljet mikä pöytä.harmi vaan ei emäntä varmasti antais tuoda sisälle saakka vaikka kuinka pesis
![]() |
#446
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#447
|
|||
|
|||
![]()
varmasti toimii pikku paineilla, käsittääkseni nuo kiinan turbot leviää sitten ku aletaan löydä ahtoja niinku miehet...
|
#448
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
#449
|
||||
|
||||
![]()
Tuli ravijoen jeepnistien safarilta sellanen kipinä taas et tänään oli pakko vääntäytyä talliin ja ruveta hiukka oikomaan.
![]() ![]() Eli ruiskusotkeminen vaihtu siistiin spräysotkemiseen ![]() ![]() Huomatkaa äärimmäisen huipputekninen maalausteline! ![]() ![]() Joku päivä ku viel sais aikaseks hakee jotaa vihertävää pintaväriä ni alkais tulee valmista.. ![]() ![]() ![]() |
#450
|
||||
|
||||
![]()
Kävin maalaas kaik mustat pökäleet valmiiks.
![]() ![]() Noist piti alunperin tulla vihreet mut nyt ne onkii sit mustat.. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Pätkä Patrol -82 3300€ (vaihdossa kelpais 110 Hilux tai joku muu 4x4 pickup ) | bluevan | O/M/V Ajoneuvot | 21 | 06.05.2010 07:51 |
Patrol vs Pickup | välijäähdytin | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 12.02.2010 13:25 |
Myydään patrol pickup | jussukka85 | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 13.01.2009 19:46 |
VW pickup | Nerd-O | Chit-Chat | 1 | 24.09.2008 12:40 |
M: patrol pickup 3hlö paku | junnu78 | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 21.05.2007 21:41 |