![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Niin aika Epäselvää vieläkin. Liput ilmeisesti laivaan saadaan satamassa lippuluukulta?
Jaren varmaan tarviia ilmoittaa sinne mökki varauksiin joku muut "matkanjohtaja". Mun kuljetus kalusto on jo täys. |
|
||||
|
||||
![]()
Kannatan tota loparit ideaa!! Rehtori ottaa nyt itseään niskasta kiinne!
![]() Joo joku toiminta suunnitelma olis ihan mukava tehä nyt tässä vaiheessas! |
|
||||
|
||||
![]()
Mä hoidan liput satamassa. Mulla on myös varausvahvistustiedot mökeistä paikanpäällä. Laiva lähtee siis klo 17 Olympiaterminaalista. Autolähtöselvityksessä pitää ilmoittautua viimeistään tuntia ennen lähtöä. Ei kai sitä muualta tulevien tartte treffailla sen kummemmin missään ennen sitä, vaan terminaalin edessä hyvissä ajoin? Lahden suunnalta voitais ajella kimpassa?
|
|||
|
|||
![]()
Joo eli mun lomat järjesty kun otin lopputilin
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nonii, tilanteet elää. Laineen asuntoautolta vapautuneelle laivapaikalle paikalle lähtee jv:n Vanette, johon saadaan jotakin tavaraa kyytiin. Helpottaa tilanahtautta huomattavasti.
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä kaikki näköjään järjestyy kun vähä sorvataan
![]()
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
LADOGA TROPHY 25.5.-2.6.2013 | HaKu | Tapahtumat | 183 | 22.02.2014 15:59 |
High Chaparral Offroad Meet 24.-26.8. 2012 | Jare | Tapahtumat | 149 | 25.09.2012 18:36 |
High Chaparral Offroad Meet 26-28 elokuuta 2011 | Jare | Tapahtumat | 105 | 24.10.2011 17:00 |
High Chaparral Offroad Meet 2010 | tare | Tapahtumat | 34 | 19.11.2010 14:03 |
Off road meet in Swedren | Saija | Tapahtumat | 2 | 17.07.2007 16:00 |