![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
mitä jos alkuperäisten akkukaapeleiden rinnalle kytkisi laturilta suoraan akulle kaapelin ja akkujen miinus navoilta maihin/runkoon? onko hyötyä ja kestääkö laturi? kun jostain luin, ettei välttämättä kaikki laturit kestä sitä...
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Akkujen miinusnavat on yhdistty runkoon eikä tuosta tuplaamisesta ole hyötyä kuin sellaisessa tapauksessa, jossa esim. vinssin miinusnapa on rungossa ja akulta runkoon menevä kaapeli saattaa olla se heikoin lenkki. Tuskin saat laturia poksahtamaan noilla kytkennöillä, joista koituva hyöty ei ole järin suuri.
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HILUX- kysy ja vastaa- palsta | KepesJokke | Tekniikka & Jutustelu | 5066 | 26.05.2026 12:40 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 1015 | 03.01.2013 18:46 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2358 | 31.08.2012 20:55 |
| mitä tehä patrollille ku ei käänny?? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 21.03.2011 16:41 |
| Kysy Piinalta, Piina tietää! | piina | Kysy Piinalta | 0 | 02.11.2005 22:21 |