Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Ajoneuvot

O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.08.2013, 19:37
tiku83:n Avatar
tiku83 tiku83 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 04.08.05
Sijainti: oulainen, Finland.
Viestit: 1.554
Perusasetus

Myyty

mites 6x6 volvo diesselillä ?

Myyty

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 18.08.2013, 11:13
rokkitane rokkitane ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.04.05
Sijainti: Kajaani
Viestit: 84
Perusasetus

Jos Volvossa on perhemallin ohjaamo(ei lavamalli) ja diisselin kylessä turpo, niin vois kiinnostaa.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 18.08.2013, 11:25
Lassard Lassard ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.05.07
Sijainti: Kouvostoliitto
Viestit: 165
Perusasetus

Orggis väri lienee ollut Lime Green Metallic (FF4)?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 18.08.2013, 13:56
rokkitane rokkitane ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.04.05
Sijainti: Kajaani
Viestit: 84
Perusasetus

Orkkis väri Y2 sunfire yellow, olen aika varma siitä.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 19.08.2013, 09:56
Lassard Lassard ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.05.07
Sijainti: Kouvostoliitto
Viestit: 165
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja rokkitane Näytä viesti
Orkkis väri Y2 sunfire yellow, olen aika varma siitä.
On ollut kyllä aika veikeä yhdistelmä, jos keltaisessa autossa on ollu vihreä sisusta!

Ei sulla kuvaa Fender Tagista?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 19.08.2013, 15:53
rokkitane rokkitane ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.04.05
Sijainti: Kajaani
Viestit: 84
Perusasetus

hämää tuo värin nimi aika paljon, se on aika beige se orkkis väri. Kato kooklesta chryslerin värikartta 70 vuojelle.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 30.08.2013, 20:21
rokkitane rokkitane ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.04.05
Sijainti: Kajaani
Viestit: 84
Perusasetus

Ylös.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 18.08.2013, 11:37
tiku83:n Avatar
tiku83 tiku83 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 04.08.05
Sijainti: oulainen, Finland.
Viestit: 1.554
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja rokkitane Näytä viesti
Jos Volvossa on perhemallin ohjaamo(ei lavamalli) ja diisselin kylessä turpo, niin vois kiinnostaa.
kohta on perhe mallin ohjaamo kun kerkee tehä loppuun ja turbonkin saa paikalleen kun ostaa ja laittaa.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään M:Plymouth fury III -73 *4250e* PatrolAss O/M/V Ajoneuvot 0 21.05.2013 10:24
Myydään '65 Plymouth Fury III-custom 5.2 DarkestMessiah O/M/V Ajoneuvot 0 13.04.2013 13:27
Myydään / Vaihdetaan Plymouth fury III -73 PatrolAss O/M/V Ajoneuvot 0 09.02.2013 22:55
Myyty Plymouth Fury Custom Suburban -76 jamba O/M/V Ajoneuvot 2 02.10.2006 14:26


Sivu luotu: 07:44 (GMT +2).