![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Onkos muut huomannut, että auton ohjaamomelu pienenee vauhdin kasvaessa? Kävin naisia kiikuttamassa mökille u:kiin ja kun mittarilukema pysyi kolmenumeroisena, niin oli ihan mukavan hiljaista.
__________________
RASOR |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Minkäs sortin kirjanirivistö vaaditaan, jos vetää tollasella perus pullakoppi-ategolla tollasta 3500kg kärryä? C ja BE löytyy, riittäiskös jos ajais C1E:n vai vaaditaanko tohon nyt sitte oikeen CE?
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
E: Jos Ategon kokonaismassa alle 7500 kiloa.
__________________
HJ61 MMC |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Mistä kajaanissa tai sen lähellä saa 3 tuuman v-pantoja pakoputken kiinnitykseen? Ahtoja.com ei ollu hyllyssä ja kiire olisi valtava.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
|
#5
|
||||
|
||||
toyota th350
käykö nämä millä muutoksilla tai jopa suoraan hj61 moottorin jatkoksi?http://forums.offipalsta.com/showthr...light=3b+th350
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
mitä jos alkuperäisten akkukaapeleiden rinnalle kytkisi laturilta suoraan akulle kaapelin ja akkujen miinus navoilta maihin/runkoon?
onko hyötyä ja kestääkö laturi? kun jostain luin, ettei välttämättä kaikki laturit kestä sitä...
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Akkujen miinusnavat on yhdistty runkoon eikä tuosta tuplaamisesta ole hyötyä kuin sellaisessa tapauksessa, jossa esim. vinssin miinusnapa on rungossa ja akulta runkoon menevä kaapeli saattaa olla se heikoin lenkki. Tuskin saat laturia poksahtamaan noilla kytkennöillä, joista koituva hyöty ei ole järin suuri.
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Ja oliko starttikin vielä toisella puolen? ja kampiakselin pää eri kohdassa.... -> helpompi tehdä kokonaan uusi. |
|
#9
|
||||
|
||||
|
ok.kiitos tiedosta....
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Raskone, Veho, Wetteri, Tools(ainakin kone- ja laakerin aikaan oli).
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Paljonko yleensä on rakoa akselin ja jakarimallisen tukivarren välissä?
Riittääkö sentti vai pitääkö olla enempi.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
|
#12
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Jakarin leveys 44 mm, rako akseliin 6 mm siitä reunasta. Keskellä on vahvike joka melkein kiinni akselissa. Orkkikset on muistaakseni kans hiukan kuperan malliset joten siinä suunnilleen sama juttu. Eihän se varsi kovin paljoa kääntyile joten älä suotta rajoita maavaraa. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HILUX- kysy ja vastaa- palsta | KepesJokke | Tekniikka & Jutustelu | 5061 | 21.11.2025 20:56 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 1015 | 03.01.2013 18:46 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2358 | 31.08.2012 20:55 |
| mitä tehä patrollille ku ei käänny?? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 21.03.2011 16:41 |
| Kysy Piinalta, Piina tietää! | piina | Kysy Piinalta | 0 | 02.11.2005 22:21 |