![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() joka talvi on tullu melkein käytyä jokunen tunti istumassa piikattavana. tilaa on vielä reilusti kun puolet vielä käsistä tyhjillään ja jalatkii vielä lähes puhtaat. rinnuksessa ja seljässä myös jotahii kuviointia havaittavissa.
|
||||
|
||||
![]()
Tänään viimein pääsin pitkän odotuksen jälkeen piikattavaksi.
![]() Kuvahan on olkavarressa ja jokseekin sama kuin tuo ava, mutta mustana. Merkityksiä sillä on mulle ihan kotitarpeiksi ja saatan niistä sopivassa etunojassa avautuakin. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ei ole vielä tatuointia, mutta suunnitteilla on..
Haluaisin udella teiltä tatuoinnin ottaneilta, minkä hintasia nuo oikein on? Jos jonkun nimen ottaa, taikka kuvan pohkeeseen yms..? |
|
||||
|
||||
![]()
Itse pidin tuota omaa yllättävänkin edullisena..
No, onhan se rahaa ja tällaiselle P.A.:lle vielä enemmän, mutta elämä on.. Yleistä hintatasoa en tiedä, mutta jos se on vaan joku pieni ja yksinkertainen, niin alle 200 joka tapauksessa. Mulla maksoi 280 tää nyt otettu..
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Hyvältä kuulostaa... Eli eikun miettimään lissää ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tatuointi?
Ite olen joskus nuorenamiehenä tai vähän sitäkin nuorempana naputellut arpakuution vasempaan käteen ja tänävuona kun täytän 50v niin on tarkoitus mennä se siistimään ja mahdolisesti lisäämäänkin siihen jotain.
On jo sovittu asiasta tutuntutun tatuointi liikken kanssa. Näin 50v ei enään tarvi ketään mielyttää kun työurakin rupeaa olemaan jo pikkuhiljaa alamäessä, niin voipi nahalleen tehdä mitä mielii ja nyt kun rupeaa olemaan hiljalleen tiedossa mitä haluaa. t. Ismo Ämmä
|
||||
|
||||
![]()
niskaan tuli kaksos poikien nimet kaiverrettua.
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
4x4 Tatuoinnit onko niitä? | Kumikameli | Chit-Chat | 37 | 13.01.2011 18:08 |