![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() siis tuo g16B http://suzuki.run4x4fun.com/images/e...b_16v_hood.jpg Eli nyt pitäs tietää sataprosenntisen varmasti että passaako tuohon 8tappisen laatikko ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Uskaltaisin väittää, että sopii. G16A ja G16B koneessa taitaa olla ihan sama lohko.
__________________
RASOR |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Kytkin ainaki on vissiin eri ku katto motonetin sivulta
![]() Ota tästä nyt selvää ![]() Eikö täällä tosiaan ole ketään joka näitten kans on pelannu?? |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä kai se menee, siihen lootaan kii heittämällä, kun on sama "g" lohko, yläkerta kansineen tekee siitä erinäkösen vaan.
Wikipeediakin, tuon suzuki forumin kanssa tukee samaa ajatusta ; ". It uses the same G series block found in many other Suzuki models and so it is a popular conversion into the Suzuki Sierra/Samurai/Jimny 4WD, which uses either a G13A (85-88) or G13BA(88.5-98). This allows the engine to fit into the engine bay simply as engine and gearbox mounts are identical and both engines are mounted North-South." Mulla on omassani 8 venanen G16A kone ja se löytyy vikipetiasta tällasesta listasta : " G16A single over-head cam approx. 96 hp 16 valve SOHC EPI after 1993 and 8 valve SOHC Carb;and 8 valve SOHC EPI before 1993 Applications:
Tässä linkissä kanssa höpistään että lohko on sama, ja että alakerrassa ei olis kai(?) 8 ja 16 venasen välillä muuta eroa kuin männät. http://www.suzuki-forums.com/suzuki-...alve-head.html |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Hilux/lj akselit suzukiin(samuraihin) haulla vähän tutkailtu asiaa!
silti kun päänsisäinen toiminta on mitä on,niin jäi pari kyssäriä=D Kummat noista on helpompi puuhailla alle(lehtijousi-alustaan)? kumman kardaanit rakentelis? Akseleiden painoeroja/murikan kokoa/kestoa yms. lompsa ystävällisyys? Millä välityksellä noita koittis löytää(jakiksessa 4.16 ja rengaskoko tulis olemaan se 33")? Tarviiko jotain dokumentteja muutoskatsastuksen yhteyteen? Talveksi ois tarkoitus hommata osia valmiiks ja tehä tollanen swappi ja tosiaan pitää olla leimakelpoinen,eikös se ollutkin niin että tähän samuraihin ei tarvinnut alkaa akseleita kaventamaan? |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
LJ:n akseleita itsekkin ettimässä. |
![]() |
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 7 (0 jäsentä and 7 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |