Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 07.09.2004, 19:42
Pauli:n Avatar
Pauli Pauli ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 06.02.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 5.091
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Mielessä olis laittaa vakio suikka jolla lähtis tyyliin Pauli/Tumppi cup kisoihin orggikseen tai stanuun,
cruiser60@luukku.com
Hyvähyvä, kannatetaan ja jos hommaat tosiaan jonkun, niin ilmoita mulle välittömästi, tuun välittömästi haastamaan sut sikailuun.<img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

www.offivaruste.com

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Missä olet saanut loistavaa palvelua? Ja missä huo Santeri Business 20 27.03.2008 19:00
Ruiskupumppuviisaita missä ? tonnisata Tekniikka & Jutustelu 2 13.02.2006 00:21
missä tää on? Tapahtumat 4 09.09.2004 21:28
A-P Missä ??? SoSo Tekniikka & Jutustelu 1 01.09.2004 10:35
Missä perhe? MäIte Rakas Päiväkirja 3 15.12.2002 21:55


Sivu luotu: 23:29 (GMT +2).