![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Lisää kipsilevyjä ja 100mm kivivillaa.
|
|||
|
|||
|
tynnyrisauna
|
|
|
||||
|
||||
tukivarret ym
Järeämmät takatukivarret ym.....
|
||||
|
||||
|
B Asconaan ostin uudet etuvalot, uudenveroiset ja hintaakin vaan 30€ pari.
|
|
|
||||
|
||||
|
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
|
||||
|
||||
|
Emännälle lupasin auton ostaa, ehdotin tietysti HJ:ta jne... meni sitte sanomaan että sen pitäis olla vähän pienempi. Varasin tuossa juuri -86vm suzuki alton 0.8litran voimanpesällä
eipähän tartte sanoa jotta pitääs saada pienempi lauantaina hakemaan ![]() Saa nähä mitä tästä tulee kun ajan sen pihaan... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
|
|
||||
|
||||
|
Ny ne tuli
|
||||
|
||||
|
onko "motonet" koneita..??
vai mistä hommasit..
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
|
||||
|
||||
|
Rengaskone on kärkkäiseltä ja tasapainotuskone on motonetistä
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Navigaattori, karminin orekaano- merkkinen ja sitten pieni pala tätä isiemme armasta maata. Raivausveitsikin tippui ostoskoriin.
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
.Meillä kuulosti että hj-61:n on iso, ja kun sain emännyksen yllytettyä kokeilemaan juuri ostettua metsälöytö hodaria, oli jo sovittu että tuo hj-61 vaihdetaan w-124 300 4-matic mersuun: Minä olen saanut ajella mersulla, jos emännys on autoa tarvinnut.... |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
|
|
|||
|
|||
|
No, nuo Fullerit, mitä itse olen ajanut/liikuttanut; on ollut semmoinen kompinaaltio, ettei varmaankaan hodariin...
Ja kuulun siihen Fuller "pitkäkeppisten"? sakkiin, missä lähes jokainen vaihtenvaihto toteutetaan 30km/h pienemmästä nopeudesta, kuin aloitetaan.... Tuota hommaa, Fuller:lla ja "sikaisolla" dieselillä; olen ollut kuunteluoppilaana hytissä: tuo "vanha patu" luuuuiiiisssttaaattttiiii kytkintä liikkeelle lähdössä: saatiin kalikka auton etupuskuri keskelle risteyttä, ja "siellä oikesta kengässä" oli jotain, oliko ?,; mutta tuota "hollanniksta" ravistellen, kävi kokonaan askin läpi, ja myös perän... ...... |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Tee oharit vielä ku kerkeet! Tollanen pikkutuhnupaska herättää mut (ikkuna on auki) joka aamu ku naapurista starttaa aamukuudelta. Ei tota voi autoks sanoo.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() Oli melkonen reissu hakee tollanen 200km päästä NuuBeriki lähti vielä messiin, survouduttiin kaikki 4henkeä samanlaiseen altoon ja lähettiin hakeen mun altoa Takasi tullessa kisaa koko matka kun oli niin tasaväkiset autot parhaimmillaan ajoin 22km nostamatta kaasua kertaakaan Aivan mahtava värkki hodarin vastapainoksi ja emäntäkin tykkää vielä saa nähä kauanko sillä riittää huumori.Kuveja tuo tummemmanpunainen missä on kattotelineet on mun ja toinen kaverin 12"aluvanteilla!!! ![]() poistin kattotelineen :P
|
|
||||
|
||||
|
Mie täällä nauran kun lokki.
![]() ![]() Mutta hauskoja vehkeitä nuot on, kyydissä olen ollu monta kertaa. Viimeksi muokannut Turbo Isuzu : 17.08.2013 12:39 |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Katsastuksessa tuli hylsy kun kuulemma takaiskarit on ihan moro. Kattelin niitä ja ei niissä mitään vika ollut. Heitin takaloosteriin pari säkkiä betonia ja ajoin uusintakatsastukseen ja meni läpi heittämällä. Auto on niin kevyt, että ilman lisäpainoa koko auto alkoi täristä siinä testerissä ![]()
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Nelivedon hankinta | MLempinen | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 09.03.2012 22:16 |
| Mokkulan hankinta | Heguli | Chit-Chat | 24 | 12.08.2011 23:04 |
| käyttöauton hankinta! | nyyberö1 | Chit-Chat | 3 | 19.03.2010 12:19 |
| Rengas hankinta | matilton | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 05.07.2009 20:03 |
| Veten hankinta | Vuosimallit 1984-1996 | 11 | 05.09.2003 07:28 | |