Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.08.2013, 18:36
lepa77:n Avatar
lepa77 lepa77 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 26.10.10
Sijainti: Salo
Viestit: 3.690
Perusasetus

no niin nyt tuloo hyvä

__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 10.08.2013, 23:50
Nozzz Nozzz ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.08.10
Sijainti: Siikalatva
Viestit: 107
Perusasetus

Makia, ittiäkin innostas tehä flat bed vaan tarvii kulettaa liikaa tavaraa niin parree pysyä käyttiksessä orginaalissa...

Meinaatko keulapäätä korottaa ja eikö tässäkin vermeessä ollut risukeula?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 11.08.2013, 20:51
Jussi Heinonen Jussi Heinonen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 28.01.11
Sijainti: Salo
Viestit: 434
Perusasetus

On juu erillisjousitus edessä. Jotain sille keulalle täytyy tehdä, oli viime reissulla herkkä tökkäämään vastapenkkoihin. Hullu reittimestari vetää niitä uria ihan minne sattuu
__________________
Salon Seudun Offroad Ry
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 11.08.2013, 20:59
artsi777:n Avatar
artsi777 artsi777 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.05.07
Sijainti: Salo, Finland.
Viestit: 3.143
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jussi Heinonen Näytä viesti
On juu erillisjousitus edessä. Jotain sille keulalle täytyy tehdä, oli viime reissulla herkkä tökkäämään vastapenkkoihin. Hullu reittimestari vetää niitä uria ihan minne sattuu
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 04.09.2013, 09:49
Jussi Heinonen Jussi Heinonen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 28.01.11
Sijainti: Salo
Viestit: 434
Perusasetus

Passaako raidetankoa koittaa itse taivutella takaisin suoraksi kun ei tunnu uuttakaan mistään löytyvän? Nykyinen on jostain syystä banaanin muotoinen..
__________________
Salon Seudun Offroad Ry
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 05.09.2013, 23:10
Borg:n Avatar
Borg Borg ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.08.03
Sijainti: Iitti
Viestit: 181
Perusasetus

Itse painelin prässillä Jeepistä raidetangon suoraksi ja hyvin toimii.
Tuollaaseks oli vääntyny kiveä vasten.

Viimeksi muokannut Borg : 05.09.2013 23:13
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 07.09.2013, 23:16
-Jallu-:n Avatar
-Jallu- -Jallu- ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 12.10.09
Sijainti: Lapinlahti
Viestit: 682
Perusasetus

Ainakin ljn ja rooverin raije tangot väänty het oikasun jälkeen uuestaan mutkalle aika helpon olosesti, liekkö hävinny jännitys vai mikä? Sorvarihan tekasee helposti uuden ja tarvittaessa jäsymmän.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Isuzu pick-up 4x4 -89 2700€ bluevan O/M/V Ajoneuvot 1 24.09.2010 20:32
Myyty Isuzu pick-up 4x4 -89 Diesel" Flatbed" isuzubj O/M/V Ajoneuvot 2 10.07.2010 18:04
Myydään Isuzu Pick-up 4x4 -89 2200e 23.12 asti Helsingissä. Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 0 20.12.2008 10:23
M: Isuzu Pick-up 2.3D 4WD vm.89 O/M/V Muut 0 14.10.2005 22:33


Sivu luotu: 12:56 (GMT +2).