![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Noniin vihdoin sain kuvia siirreltyä puhelimesta koneelle niin päivitellään tätäkin vähän. Pahasti on vielä kesken, mutta ei oo paljon vapaa-aikaa jäänyt töistä. Jatketaan sitten taas kun ehtii. Seuraavana taitaa vuorossa olla kaarien tekeminen. Pienenä prokkiksena kunhan ehtis niin lokarit tarvis laittaa, taidan tehdä rekan lokasuojista jonkunlaiset, niitä näkyy tuolla hallin kulmalla muutama lojuvan..
__________________
Salon Seudun Offroad Ry |
|
#2
|
||||
|
||||
|
no niin nyt tuloo hyvä
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Makia, ittiäkin innostas tehä flat bed vaan tarvii kulettaa liikaa tavaraa niin parree pysyä käyttiksessä orginaalissa...
Meinaatko keulapäätä korottaa ja eikö tässäkin vermeessä ollut risukeula? |
|
#4
|
|||
|
|||
|
On juu erillisjousitus edessä. Jotain sille keulalle täytyy tehdä, oli viime reissulla herkkä tökkäämään vastapenkkoihin. Hullu reittimestari vetää niitä uria ihan minne sattuu
__________________
Salon Seudun Offroad Ry |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]()
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Passaako raidetankoa koittaa itse taivutella takaisin suoraksi kun ei tunnu uuttakaan mistään löytyvän? Nykyinen on jostain syystä banaanin muotoinen..
__________________
Salon Seudun Offroad Ry |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Itse painelin prässillä Jeepistä raidetangon suoraksi ja hyvin toimii.
Tuollaaseks oli vääntyny kiveä vasten. Viimeksi muokannut Borg : 05.09.2013 23:13 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Isuzu pick-up 4x4 -89 2700€ | bluevan | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 24.09.2010 20:32 |
| Myyty Isuzu pick-up 4x4 -89 Diesel" Flatbed" | isuzubj | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 10.07.2010 18:04 |
| Myydään Isuzu Pick-up 4x4 -89 2200e 23.12 asti Helsingissä. | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 20.12.2008 10:23 |
| M: Isuzu Pick-up 2.3D 4WD vm.89 | O/M/V Muut | 0 | 14.10.2005 22:33 | |