Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.08.2013, 20:49
Tossavainen:n Avatar
Tossavainen Tossavainen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 28.06.09
Sijainti: Joensuu/Ilomantsi
Viestit: 309
Thumbs up

kuvaa


Joitain satunnaisia kuvia kisoista.

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	offis, kortit 014.jpg‎
Views:	214
Size:	189,7 Kt
ID:	39542   Click image for larger version

Name:	offis, kortit 018.jpg‎
Views:	233
Size:	222,9 Kt
ID:	39543   Click image for larger version

Name:	offis, kortit 019.jpg‎
Views:	215
Size:	203,5 Kt
ID:	39544   Click image for larger version

Name:	offis, kortit 020.jpg‎
Views:	206
Size:	189,7 Kt
ID:	39545   Click image for larger version

Name:	offis, kortit 024.jpg‎
Views:	202
Size:	138,8 Kt
ID:	39546  

Click image for larger version

Name:	offis, kortit 027.jpg‎
Views:	208
Size:	187,4 Kt
ID:	39547   Click image for larger version

Name:	offis, kortit 031.jpg‎
Views:	204
Size:	231,3 Kt
ID:	39548   Click image for larger version

Name:	offis, kortit 033.jpg‎
Views:	212
Size:	182,9 Kt
ID:	39549   Click image for larger version

Name:	offis, kortit 034.jpg‎
Views:	216
Size:	214,4 Kt
ID:	39550   Click image for larger version

Name:	offis, kortit 040.jpg‎
Views:	240
Size:	214,4 Kt
ID:	39551  

Click image for larger version

Name:	offis, kortit 042.jpg‎
Views:	211
Size:	224,4 Kt
ID:	39552   Click image for larger version

Name:	offis, kortit 045.jpg‎
Views:	222
Size:	209,8 Kt
ID:	39553   Click image for larger version

Name:	offis, kortit 046.jpg‎
Views:	221
Size:	209,7 Kt
ID:	39554   Click image for larger version

Name:	offis, kortit 050.jpg‎
Views:	196
Size:	187,0 Kt
ID:	39555   Click image for larger version

Name:	offis, kortit 051.jpg‎
Views:	210
Size:	227,1 Kt
ID:	39556  

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.08.2013, 12:40
andy:n Avatar
andy andy ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 07.01.09
Sijainti: joensuu
Viestit: 598
Perusasetus

Huomenna 15.8 2013 oli ainakin muutama mönkijä tulossa tuohon Paukkajan alueelle ajelemaan, mahtuuhan sinne muitakin jos näin viikolla mahdollista lähteä . Ite taijan käydä makkaranpaistossa ja vähän testaamassa pääseekö km2:silla minnekkään...

Puhetta tais olla "neljän jälkeen" eli oisko klo 17.00 kääntöpaikalla...
__________________
-ISORY OFFROAD-

Viimeksi muokannut andy : 14.08.2013 12:42
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 14.08.2013, 17:53
-Stedt-:n Avatar
-Stedt- -Stedt- ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 07.02.06
Sijainti: Polvijärvi, .
Viestit: 1.936
Perusasetus

Ennakkovaroitus!! Varautukaas kaikki loma-anomuksilla tuonne syyskuun viimeseen viikonloppuun, sillon pyrittäs lähtemään Paratiisin puolelle, eli kohde olis Kirkkopätkä ja Venäjä. Kyselin hiukan porukan menoja, niin tuo olis ainoita viikonloppuja millon toteuttaa tuo reissu. Pistän asiasta oman topicin tuonne tapahtumiin lähiaikoina.
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan-
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 14.08.2013, 19:03
andy:n Avatar
andy andy ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 07.01.09
Sijainti: joensuu
Viestit: 598
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -Stedt- Näytä viesti
Ennakkovaroitus!! Varautukaas kaikki loma-anomuksilla tuonne syyskuun viimeseen viikonloppuun, sillon pyrittäs lähtemään Paratiisin puolelle, eli kohde olis Kirkkopätkä ja Venäjä. Kyselin hiukan porukan menoja, niin tuo olis ainoita viikonloppuja millon toteuttaa tuo reissu. Pistän asiasta oman topicin tuonne tapahtumiin lähiaikoina.
Hyvähyvä tätä onkin ootettu, nii ja to do listalle sitten ne ovien tiivisteet ...


Lainaus:
Makkaran paistoon vois tullakkin jos saan tytön hoitoon.
Ei muutaku teretuloa...
__________________
-ISORY OFFROAD-
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 14.08.2013, 19:48
tuomaritulee:n Avatar
tuomaritulee tuomaritulee ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 28.03.12
Sijainti: Joensuu
Viestit: 644
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja andy Näytä viesti
Hyvähyvä tätä onkin ootettu, nii ja to do listalle sitten ne ovien tiivisteet ...




Ei muutaku teretuloa...
Mitä niillä ovien tiivisteillä, kun on neliön reikiä muualla ympäriinsä ?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 14.08.2013, 19:53
piipari:n Avatar
piipari piipari ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 13.08.08
Sijainti: Joensuu
Viestit: 805
Perusasetus

Mnjaa, pitänee itekin koittaa vähän kattoa tiivistellä, niin ei tule niin vesi sisään upotuksissa.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 14.08.2013, 19:59
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Mitäs, pitäskö siihen mennessä leipoo auto kuntoon?
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 14.08.2013, 19:47
tuomaritulee:n Avatar
tuomaritulee tuomaritulee ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 28.03.12
Sijainti: Joensuu
Viestit: 644
Perusasetus

joo oishan noita pekkasia taidan ottaa samalla kuukauden nii kerkii auton laittaa
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 14.08.2013, 18:22
kellukka kellukka ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 14.01.13
Sijainti: joensuu(Uimaharju)
Viestit: 1.074
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja andy Näytä viesti
Huomenna 15.8 2013 oli ainakin muutama mönkijä tulossa tuohon Paukkajan alueelle ajelemaan, mahtuuhan sinne muitakin jos näin viikolla mahdollista lähteä . Ite taijan käydä makkaranpaistossa ja vähän testaamassa pääseekö km2:silla minnekkään...

Puhetta tais olla "neljän jälkeen" eli oisko klo 17.00 kääntöpaikalla...
Makkaran paistoon vois tullakkin jos saan tytön hoitoon.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
ISORY safari ukkolan ajoalueella 28.4.2013 nocvolk Tapahtumat 8 10.05.2013 17:16
KõueKõmin 2013 19-21.04.2013 Kynnapas Tapahtumat 4 22.04.2013 19:32
offroad tapahtumia virossa? young n dum Chit-Chat 1 30.05.2011 22:41
Tapahtumia Juniori83 Linkit 1 04.10.2005 08:52
Liikaa tapahtumia ??? Ex_inkkari Chit-Chat 3 11.09.2005 21:49


Sivu luotu: 03:15 (GMT +2).