Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 08.08.2013, 12:56
Jax_KiBez:n Avatar
Jax_KiBez Jax_KiBez ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 04.08.12
Sijainti: Pirkkala
Perusasetus

Tein pienen kyselykierroksen, onhan noi aivan tolkuttoman hintaisia. Jos vastaava henkilöautoksi rekisteröitynä mun bonuksilla 197€/v IF:ssä ja huoltoautona 798€/v. Maksaa melkein veroissa jos henkilöauto itsensä takaisin.

Jos saakuri L200 pakuna on 274€/v IF:ssä, aika ryöstyä noiden huoltoautojen kanssa.

Halvin mitä vastaan tuli niin Pohjolassa oli n. 600€/v

Kun auto tulis ns. omaksi kakkosautoksi niin ei tarvis vakuutukset IHAN noin kalliita olla, elämä on.

Vastaa lainaten
Vanha 08.08.2013, 17:06
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jax_KiBez Näytä viesti
Tein pienen kyselykierroksen, onhan noi aivan tolkuttoman hintaisia. Jos vastaava henkilöautoksi rekisteröitynä mun bonuksilla 197€/v IF:ssä ja huoltoautona 798€/v. Maksaa melkein veroissa jos henkilöauto itsensä takaisin.

Jos saakuri L200 pakuna on 274€/v IF:ssä, aika ryöstyä noiden huoltoautojen kanssa.

Halvin mitä vastaan tuli niin Pohjolassa oli n. 600€/v

Kun auto tulis ns. omaksi kakkosautoksi niin ei tarvis vakuutukset IHAN noin kalliita olla, elämä on.
IF:hän on kallien mitä tiedän... Itellä kyllä sinne nyt meni vakuutuskia, kun Trygg meni IF:lle... Mut otan selvää muilta ku on ajoittain puolen kymmentä autoo yht aikaa liikenteessä.
Vastaa lainaten
Vanha 08.08.2013, 20:21
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Perusasetus

Juu IF:hän on aivan tolkuttaman kallis,25% ~350€ pajeron vakuutukset Olikohan turvassa päälle 600€ ja OP-Pohjolan tarjous tais olla samoilla bonareilla jotain 550€,eli jos IF on kallein niin minun matikassa on jotain vikaa.
www.lamaas.1g.fi
https://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
Vanha 08.08.2013, 20:26
khonkonen khonkonen ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 08.12.07
Sijainti: Töpsävä, Finland.
Perusasetus

IF:ssä on mullaki kaikki kalusto ku siellä oli halvin tarjous.
Vanha 08.08.2013, 21:42
Nostokurki:n Avatar
Nostokurki Nostokurki ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 20.09.09
Sijainti: Siilinjärvi, pohjois-savo, Suomi
Perusasetus

Vaparissakin on öljyruiskut männille. Kestää turbottamista sellaisenaan, mutta kunnollisia ahtoja vasta kun männänrenkaiden päistä viilaa tavaraa pois että sopivat lämpölaajenemaan. Muuten napsuvat ahtojen alla poikki ja sitten rupeaa kone huohottamaan.

L200 on aina pikkulaatikolla.
Vanha 09.08.2013, 15:07
Aktiivijäsen

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu Näytä viesti
Juu IF:hän on aivan tolkuttaman kallis,25% ~350€ pajeron vakuutukset Olikohan turvassa päälle 600€ ja OP-Pohjolan tarjous tais olla samoilla bonareilla jotain 550€,eli jos IF on kallein niin minun matikassa on jotain vikaa.
Uskomatonta kyllä, se n. 800€ Liikennevakuutus 25% bonareilla mulle tarjottiin kun kysyin. Miten helvetissä eri ihmisille voi olla erihintaista, noh. itsellä taitaa Pohjolaan mennä kun hiukan yli 400€ oli sieltä tarjottu.
EDIT: Niin tietysti paikkakunta varmaan merkkaa tässä tapauksessa paljon, Pirkkalassa itse asun, niin voi Muhoksella olla eri hinnat kun Pajeroja pyörii siellä enemmän.

Viimeksi muokannut Jax_KiBez : 09.08.2013 15:09
Vastaa lainaten
Vanha 09.08.2013, 15:57
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jax_KiBez Näytä viesti
Uskomatonta kyllä, se n. 800€ Liikennevakuutus 25% bonareilla mulle tarjottiin kun kysyin. Miten helvetissä eri ihmisille voi olla erihintaista, noh. itsellä taitaa Pohjolaan mennä kun hiukan yli 400€ oli sieltä tarjottu.
EDIT: Niin tietysti paikkakunta varmaan merkkaa tässä tapauksessa paljon, Pirkkalassa itse asun, niin voi Muhoksella olla eri hinnat kun Pajeroja pyörii siellä enemmän.
Riippuu toki sit myös vakuutuksen ottajan iästä myös, kun silläkin kuuluu olevan väliä.

Toki hintaan saa alas, jos on muutakin vakuutuksia siellä ja miten on saanut asiamihen kaa sovittua jne... Mist tulikin mieleen, että pitäs käydä tutulta kysyyn sieltä mitä ois vakuutukset mihin tarvii.
Vastaa lainaten
Vanha 09.08.2013, 21:45
Aktiivijäsen

Perusasetus

Nyt on maasturikin meikäläisellä, kävin sen TD-Pajeron hakemassa mistä aiemmin mainitsin.

Ensi ostoksena pitäisi rengastusta uusia vähän syvempään kuvioon.
Vastaa lainaten
Vanha 13.08.2013, 21:36
neulavuori:n Avatar
neulavuori neulavuori ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 05.07.13
Sijainti: jyväskylä
Perusasetus

menee ot puolelle
mutta vakuutus yhtiöllä olin aiemmin hommissa niin ei voi olla hiljaa
kannattaa oikeasti kysellä eri yhtiöistä hintoja
kaverilta kuultu hinta täysin vastaavassa autossa voi olla eri johtuen yhtiöiden hinnoittelu/riski arviosta
pohjantähdellä vaikutti eniten vakuutuksen ottajan asuin kunta
kunta/kaupunki jaottelussa isot kaupungit oli ryhmä 1 ja pienet syrjäkylät 6 ja tuolla tavalla lähtö/boonuksettomassa hinnassa saattoi olla yli puolet halvempi vakuutus perähikiällä kuin helsingissä
www.nmb.fi
kennel neulavuori(facebookissa)
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan gen1 2,5 td pajeroon pakosarja lape O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 11.09.2010 17:05
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux O/M/V Muut 0 28.10.2005 07:32
O: Pajeron 2,5 TD tai TDIC kone! O/M/V Muut 3 14.04.2005 21:24
O: Pajeron 2,5 TD tai TDIC kone O/M/V Muut 0 08.04.2005 15:18

Sivu luotu: 10:43 (GMT +2).