![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Sen tarkoitus on säästää ylätukivarren niveltä. Vitaroissa se tukivarren säde on niin lyhyt, että pidemmällä ulosjoustolla saattaa nivelen liikerata loppua kesken. Mitään faktaa en voi sanoa, kuinka paljon vakiosta voi lisätä ulosjoustoa ennen kuin raja tulee vastaan. Omaan Vitaraan laitoin varmuuden vuoksi, kun laitoin iskarien yläpäähän n.50mm 'korotus'palat. Saa sillä vähän perän pinjonin kulmaakin muokattua. Omaan muistaakseni laitoin alemman laipan vähän taaemmaksi ja vähän vinoon, että kardaani nousisi vähän ylemmäs.
__________________
RASOR |
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 8 (0 jäsentä and 8 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |