Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.08.2013, 15:36
andy:n Avatar
andy andy ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 07.01.09
Sijainti: joensuu
Viestit: 598
Perusasetus

Kuveja:

Lähdön tunnelmia



Lähdön tunnelmia part 2



Posti pate ja alotusrasti



Keulii



Läjä&kikkailua



Posti patella ristiriipunta



Kallellaan



Piipari&kumpp. hiippailee



Arska menossa rastille, tämä paikka on takavuosilta vissiin tuttu jytylle?

__________________
-ISORY OFFROAD-
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 04.08.2013, 15:53
Sorjonen Sorjonen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.02.13
Sijainti: Polvijärvi
Viestit: 427
Perusasetus

mahti päivä! vielä kun sain oman kikottimen joskus maastokelpoiseks
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 04.08.2013, 16:08
piipari:n Avatar
piipari piipari ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 13.08.08
Sijainti: Joensuu
Viestit: 805
Perusasetus

Ihan mukava kisa, molempien vinssien narut oli hapantunu aivan romuks ja jäi meidän osalta kisa siihen, ku ei saanu omalla vinssillä autoo upotuksista pois. Suurkiitokset nikon ja viipon tiimeillä vinssausavusta, ilman ois vieläki bertta kylellään suon alla. Yllättävän monta tuntia se tuo B moottori vielä käy kylellään veen alla, sit rupes lopulta höyryymään, polttamaan öljyy ja kolinan säestämänä sammu. Auto kun saatiin pinnalle ni vaivoin jakso startti vähän pyöräyttää ja sehän vanha palvelija rokkas vielä täysillä. Jollain jos oli kuvia siitä upotustilanteesta ni vois vaikka esitellä...

Tuloslista näemmä oli hypänny HJ:hin, eli:

Pikkuluokka:
1: Selkie, 363
2: Arho, 314
3: Toinen AK, 210
4: Hane, 94

Isoluokka:
1: Rock/viipo, 443 vai 493?
2: Stedt, 246
Husso, 246
3: Väyrynen, 235
Myö kerettiin keräämään kuitenki vielä 281 pistettä, vaikka oltiin upoksissa 80% ajasta ja kukaan ei kertonu että se "200 pisteen rasti" oli nollan pisteen arvonen, johon auto sitten lopulta hyyty. Saatiin auto kisakeskukseen 3h myöhässä kun poijjaat tuli repimään sen ylös...

Portaalit:
1: Niko, 952
Jyty, keskeytti

Mönkkärit:
1: Tikkanen/Vasarainen, 873
2: Isory 1, 705
3: keronen/Kauhanen, 336


Toivoa täynnä...


Eka rasti missä käytiin, takalukko ei menny päälle ja takavinssin naru ei kestäny yhtään vetää (sitä jäi sitten lopulta joku 2,5m jälelle). 2h aikaa ja 5 vai oliko jopa 10 pistettä...


Eka vähän syvempi kohta, kuskin puolella kastike puolessa selässä.


Vika rasti, johon sitten upotettiin ihan kunnolla. Kuvanottohetkellä vielä tunnelma korkeella ja kaikki hyvin, sit alkokin ongelmat ku oikee etutassu lipsahti jorpakkoon ja etunarullakaan ei enää kärsiny yhtään vetää...


Lopputulos, kaikki vehkeet paitti sähkökaappi kävi veen alla. Katosta näkyy hyvin vesiraja. Apparin penkistä ei näkyny ku pikkasen kulmaa.

Viimeksi muokannut piipari : 04.08.2013 16:27
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
ISORY safari ukkolan ajoalueella 28.4.2013 nocvolk Tapahtumat 8 10.05.2013 17:16
KõueKõmin 2013 19-21.04.2013 Kynnapas Tapahtumat 4 22.04.2013 19:32
offroad tapahtumia virossa? young n dum Chit-Chat 1 30.05.2011 22:41
Tapahtumia Juniori83 Linkit 1 04.10.2005 08:52
Liikaa tapahtumia ??? Ex_inkkari Chit-Chat 3 11.09.2005 21:49


Sivu luotu: 10:59 (GMT +2).