![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Mulla toimii vuoden 2007 14,4v akkuiskukoneessa vielä kummatkin leijona akut. Uusi akku tosin kestää vähän pidempään mutta kyllä noi on vielä päivittäisessä ammattikäytössä. Mutta ruuvivääntimen 2010, toinen akku porsi kuukaus taakseppäin. Ei enää suostu laturista ottaan virtaa vastaa. Ja nää koneet on välillä työmaalla, välillä autossa viikonkin pakkasilla. Silti toimii. Kotona mulla sitte pistooli-mallin makitat ja 18v akkuväännin. Löytyyhän backuppina viel muutama makitan roikkakonekkin, pari sirkkeliä, kuviosaha, viimeistely naulain ja pien kompura...
Oon kyllä kaikkiin ollut tyytyväinen, parempaa tottakai aina saa mutta maksakin sitten... |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
kastunut akkuporakone | Heguli | Chit-Chat | 21 | 15.05.2012 18:49 |
Ostettu Iskevä akkuruuvinväännin + akkuporakone | Nostokurki | O/M/V Muut | 1 | 14.07.2011 11:20 |
Myydään / Vaihdetaan Makita Akkuporakone + Akkupulttikone 1/2" | Jamboy | O/M/V Muut | 0 | 16.12.2009 09:21 |
Myyty Akkuporakone Panasonic | Jjurva | O/M/V Muut | 8 | 27.11.2009 17:36 |
Dewalt akkuporakone/iskuporakone(12v) | Wago-78 | O/M/V Muut | 8 | 05.02.2006 14:06 |