![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
On häviötä joo, mut toi on ajettu 33x12.50 STT:illä keskilukko päällä nelivetopenkissä. Tee ite se putki.
|
|
|||
|
|||
![]()
[QUOTE=-MaTTi-;1028459]Faceliftistä tietää myös, eli jos kirkkaat umpiot niin ei oo ruuvia.
On kirkkaat umpiot ja ruuvi. Ja olen sitä mieltä että vaihtuu pumppu v.2000 loppupuolella,mutta tämä on vaan minun mielipiteeni. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Putken teko vois onnistua jos pysyis hitsi paremmin kädessä, mutta pitää tuumia vähän vielä voisko sen kuitenkin tehdä ite. |
|
|||
|
|||
![]()
Onko tietoa voiko nuo "ylemmät" takavalot+vilkut ottaa käyttöön, sinne muistaakseni tuli johdotkin, polttimot vain puuttuu. Vai mennäänkö noilla puskuriin upotetuilla valoilla?
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Johdoista ei ole niin tarkkaa muistikuvaa, mutta polttimonkantoja ei ainakaan näkyny valmiina
|
|||
|
|||
![]()
Pistetääs nyt oikeen tähänkin tiedoksi.
Kannattaa tarkistaa takaikkunan kiinnitys. Siis sen mikä on siinä "takaluukussa". Ihan vahingossa huomasin että on liimauksistaan auennut n.40cm suuntaansa saranapuolen yläkulmasta. Nyt onkin sitten miettiminen millä tuon takaisin kiinni saa. Vääntämällä tulee pari milliä väliä mikä pitäis jollain putsata ja saada vielä jotain sopivaa liimaa ajettua sinne. Tiedä sitten onko tuo kuinka yleinen vamma, mulle yleensä vaan kertyy ne kaikkein oudoimmat tapaukset... |
|
||||
|
||||
![]()
Onko tietoa saako käsin säädettävään KZJ95 ajovalon kuoriin vaihdettua sähkösäätöisen mallia moottoria? Ei oikeen ole kaupan kuin manuaalimalleja ja mulla olis se moottori ehjä?
|
|
|||
|
|||
![]()
Mites, saako tuollaisesta luettua jotenkin abs:n vikakoodeja?
Alkoi kesällä palaa absin valo kojelaudassa. Tiedä sitten oliko sattumaa vai mikä mut konehuoneen pesun yhteydessä tuo alkoi. Ihan vaan letkulla huljuttelin vettä sinne et ei ainakaan ois luullu menevän mihinkään pahaan paikkaan. Ajattelin ensin et jos vaikka kosteudesta johtuis niin sammuu kun kuivuu mut eipä vaan ole sammunut ja katsastuskin lähenee. Jarrut kuitenkin tuntuu toimivan normaalisti. Helpottais vaan kummasti kun edes hiukan tietäis mistäpäin vikaa hakea... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
kzj 95 rengaskoko?? | KZJ-95 | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 18.07.2018 22:00 |
Myydään kzj-95 cruiserin astinlaudat | Rölli | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 15.03.2018 14:38 |
Myydään Land Cruiser Kzj-95 | onsekone | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 28.10.2010 17:11 |
kzj-95 alkuperäinen korkeus? | Rölli | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 16.09.2010 20:54 |
KZJ 95 ja korotus? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 11.02.2010 13:34 |