![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Vaihtoehto http://www.offroadtarvike.fi/verkkok...ent_view/32893 Toinen vaihtoehto http://www.cros4wd.fi/OrigamiDEAL/in...5,89,371&lang=
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
____________________________ Harbor Cruisers |
#3
|
|||
|
|||
![]()
M18x1,5 on ropun kierre, löytyy lähes kaikkialta. monet japsit käyttää vaihdelaatikon ja perien proppuina tätä samaa, hytikka puoleltakin löytyy.
ehdottomasti kannattaa laittaa magneettiroppu niin öljyntyhjenyksessä voi heti päätellä kaikenlaista mitä perän sisällä on tapahtunut....joko kaikki hyvin tai sitten jos suurempia partikkeleita magneetissa niin kaikki ei välttämättä niin hyvin.... itse en ole koskaan käyttänyt tuollaisia ns. matalia roppuja joissa kuusiokolo, hakkautuvat äkkiä niin pahasti että aukaisu vaikeaa. me on hitsattu täyttöropun kohdalle kunnollinen "kulutuspala", eli rälläköit sen alkuperäisen peltilipareen pois. sit etsit 60-70m ainesputkea tai akselia johon tökätään sellanen reikä että 24mm hylsy mahtuu. sitten katkaistaan vaikka 5mm korkeemmaksi kuin ropun alapinta ja eikun hitsaa kiinni murikkaan. kestää ajaa kivikossa, eikä tartte joka öljynvaihdossa olla palaa uusimassa tai olla huolissa roppujen häviämisestä, tai jos kuuluu muutamalla ajokerralla niin paljon ajat!!! |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tuohan on hyvä idea! Leikkasin jo kulutuspalan domeksista.
__________________
____________________________ Harbor Cruisers |
#5
|
|||
|
|||
![]()
löysin yhden vanhan kuvan jossa homma vielä vaiheessa. tohon tuli vielä paksusta latasta pala panssarin kuoreen ettei niin helposti töki vastaan.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
No niin! Nyt tuolla suzukilla on ajettu ohjauksen pumpun siirron jälkeen suurinpiirtein 8h. Vaikka moottorin ja rungon välissä ei ole muuta kuin rautaa, niin en ole suurempia värinöitä huomannut.
![]()
__________________
____________________________ Harbor Cruisers |
#7
|
||||
|
||||
![]() päivittämistä
Tänään sain tehtyä konepeltiin ilmanvaihtoreiän. Näin kuumalla ilmalla lämmöt nousivat luvattoman korkealle. Tässä siis lääke siihen
![]() Takakardaani otti raision kisassa lievästi itseensä. Kävin metallivälityksestä hakemassa siihen päälle sopivan putken ja hitsasin kiinni. Nyt sen luulisi kestävän pikku pusuja ![]() Jatkuvasti tuo keksintö teettää pikku puhdetöitä, mutta se on tämän rakentelun suola. Se on mukava huomata kun laite jalostuu koko ajan toimivammaksi paketiksi ![]() ![]()
__________________
____________________________ Harbor Cruisers |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |
m.suzuki sj 410 ja suzuki jx | methäman | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.11.2006 16:14 |