Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 28.07.2013, 01:41
pahtis:n Avatar
pahtis pahtis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 01.07.12
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 287
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tieros Näytä viesti
Entäs sitten kun mulla on 2L koneen alakerta ja 2LT koneen kansi? Syöttöpumppu,imu ja pakosarja pitää olla turbollisen mutta tarviiko mitään muuta vaihtaa ja mitenkä tuommonen tulee kestämään? Onko puristuspaineissa mitään eroa?
ei siinä minun mielestä oo mittään erikoista.. Lohko o sama, kampura sama? Ja ei kait ne isku pituus muutu mihinkään kun ovat kummakki 2,4L patoja.. Kestohan on varmaan yhtä luotettava kuin uuessa 2L-Teessä.. Eli kestää tai ei.. laittele perstuntumalla osia siihen niin toimii heii, eikös siinä joudu öljypohjankin vaihtaa?
__________________
PRKL!! Ajetaan viat esille!
Toyota landcruiser LJ70 -92 EX.
Range Rover Classic -88 3,5 EFI
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hdj:n omistajat tänne. Kratz Tekniikka & Jutustelu 2309 03.09.2025 06:41
4Runnerin omistajat tänne Daddy's Toy Chit-Chat 34 12.10.2022 09:51
Suzukin omistajat tänne Suzukisj410K Chit-Chat 260 17.06.2015 12:01
Volvon omistajat tänne hoojii Chit-Chat 77 12.12.2014 23:54
Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! baxxter Chit-Chat 16 24.05.2013 20:27


Sivu luotu: 22:32 (GMT +2).