![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Tuommoinen jakeluauton pussukka liikkuu pirusti, 40 cm luokkaa. Voihan sen pussukan pitää ajossa paineettomana, ja hanat auki, että liikkuu joustojen mukaan. Sitten tarvittaessa paine sisään, niin nostaa perää ylös.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Sittenhän tuommoinen toimisi. Sitä just aattelinkin, että ajossa paineettomana, mutta että kestää liikeradat. Siispä varteenotettava idea tuo!
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Ja jos lyhyt pussi niin jättää alapäästä tai ylhäältä irtonaiseksi niin ei rajoita joustoja ainakaan.
Ilmat voi ottaa tosiaan siitä lukkojen paineista tai suoraan säiliöltä ihan jollain manuaali venttiilillä millä pistää paineet ja toisessa asennossa päästää ilmat pihalle ja jää paineettomaksi sekä aukiasentoon.
__________________
################# Tää on ihan helpporeitti. ################# |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Koppero on pysynyt jaloillaan, vaikka hitosti pelottikin kun siellä katolla kiipeilin koivun oksia sahailemassa...
![]() Valmistui tuo monikäyttöauto nyt viikonloppuna luvattuun kuljetustehtäväänkin, kun vähän oikaisi. Laidoissa ei ole vielä minkäänlaisia saranoita ja paikoillaan ne on vaan lavalukoilla, jotka lukittuna kiinni. Takalaitaakaan ei nyt ehtinyt tekemään, tai oikeestaan ei voinut tehdä, kun tekemisaikoihin ei niin viitsinyt metelöidä. Siispä tuollainen hiljaisesti tehty korvike nyt vaan. Maalauskaan ei ihan putkeen mennyt, kun maalit meinasi pikkuisen loppua kesken ja piti sitten toisella värillä täydentää, mutta eipä tuo niin justiinsa olekaan. muutenkaan. ![]() Pikkuapuri oli tänään hommissa mukana ja mieluinen tehtävä oli kerätä kaikki niiteistä katkenneet langat! Kuvista näkyy myös, että kestänee penkit painavampienkin istujien istua. Ihan tukevat on! |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Voishan sitä kokeilla ramppeja minkä päälle auton ajaa ensin ja sit kopin jalat maahan ja auto alta pois ja ne rampithan vois olla sellaiset kaksi osaiset mistä saa sen viisteen irti niin tippuu melkein heti maahan
6" varmaan riittää korkeudeksi eli rakennus kaupasta puupalkkia Miten onko sulla olemassa tarpeeksi raskasta tunkkia jolla jaksaa nostaa koko auton perän ilmaan ja sitten kopin jalat maahan ja tunkki alas? Ne jouset muuten saattaa olla toispuoleiset kopin paino jakauman vuoksi eli kun kaikka armeija romut sisällä on toispuoleinen.
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Nyt on puskurin rakennus työn alla kun vanha oli jo niin solmussa, että valoja ei saanut enää suunnattua. Enkä vanhasta viitsinyt edes yrittää tehdä, kun siinä kulmat tuntui aina jossain ottavan kiinni ja oikominen ei onnistunut.
Purkaminen oli taas nopeaa ja helppoa. Tuollaiset oli alkuperäiset kiinnikkeet: Tuosta nyt vähän näkyy, miten mutkilla alkuperäinen: Tuohon sitten pitäisi alkaa rakennella: Tiedä sitten, pitäiskö tuota palkkia vielä hivenen kaventaa..? ![]() Hommat sitten tyssäsikin sunnuntaina tuohon, tai oikeestaan jo vähän ennen. Kävi sellainen tapahtumasarja... Käänsin tuota palkkia hitsatessa huolimattomattomasti yhdellä kädellä. Sillä seurauksessa, että ensin jäi sormet puristuksiin, sitten kun ne sain pois, niin palkki putosi jalan päälle, onneksi matalalta. Sen nostamisen seurauksena selkä nitkahti ikävästi ja samalla just hitsattu sauma vielä poltti reiteen. Nytkin vielä selkä aika kipeenä, mutta ehkä huomenna voisi varovasti koittaa hommia jatkaa. Tuota mietin, että onkohan alkuperäisissä kiinnikkeissä ajateltu niiden antavan tarvittaessa myöten ennen runkopalkkeja? Kun ei noihin tuon enempää mitään jäykisteitä ole laitettu. Tai sitten on vaan ollut tuotantotehokasta. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Siltä ne hiukka näyttää, että on se muodonmuutos törmäyksessä tarkoitettu hukattavaksi noihin kiinnikkeisiin, eikä itse runkoon.
__________________
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Se ei muuten sitten kauhea pusu välttämättä tartte olla kiinteään objektiin kun runko on salmiakki muodossa eli melkein laittaisi jotain pehmikettä sinne joka antaa ennen runkoa periksi
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
![]() |
| Luokat |
| 8.136, fae, maastokuorma-auto, man |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Spider man 4 | SL | Chit-Chat | 1 | 08.08.2007 13:39 |
| Brave man | SamppaFIN | Jokes | 0 | 14.11.2002 17:48 |
| Spider-Man | mikk0 | Movies | 0 | 02.09.2002 22:37 |
| Business man | SamppaFIN | Jokes | 0 | 22.08.2002 14:14 |
| Man with a problem | SamppaFIN | Jokes | 0 | 19.08.2002 17:13 |