![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Hei kiitos tästä, tuo auttaa jo varmasti! Nyt kun olisi vielä joku ketä selvällä suomenkielellä selostaisi tosta kuvasta/tekstistä että mitä siinä tarvii tehdä... EDIT: no joo nyt kun tarkemmin kattoo niin ton numeroisia releitä mulla taitaapi jo olla, mutta mitä nuo muut merkinnät ovat? niinkuin 3AW , 4TR , 6RA ja c1 ja w1 ja niineespäin? Tarviiko se nuo kaikki systeemit välttämättä? Kas kun tuossa ko. valmetissa ei toimi mikään, siis MIKÄÄN, "sähkövaruste" lukuunottamatta starttia kun avaimesta kääntää. Eikä oo kyllä muita tarvinnutkaan..
__________________
Mersumies. Viimeksi muokannut farmforest : 24.07.2013 22:46 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| ATK-apua kaivataan | Heguli | Chit-Chat | 147 | 22.01.2018 20:14 |
| Apua kaivataan Kaustisella | Lord of flies | Chit-Chat | 4 | 07.04.2013 22:26 |
| LJ asiantuntian apua kaivataan. | kauha-apina | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 17.01.2013 08:47 |
| Apua, laturin hihnapyörä! | Liffi | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 25.10.2006 18:55 |
| Nörteiltä apua kaivataan.... | ¤Offi-Osku¤ | Chit-Chat | 18 | 11.10.2005 09:55 |