![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
tollaset askartelin hoojiiseen
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
NO PERSKULE,, aika saakelin pornot kaaret
![]()
__________________
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Kiitos, nuo kylkiputket onnistuin väänteleen vielä sillain , että takaovet aukeaa lähes alkuperäisen verran.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Patrolliin takavinssin asennusta, onneks luin patrolmiehen Käyttiksen,,,siinähän lukikin että asenna ensin ehjä takapalkki ja korjaa runko
...
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan- |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Nyt sitten pitkän motivaatio puutteen herätti pilvenmäen kokoontuminen ja eilinen jalkamiehenä olo metsässä, ku toyero laskeutui näille lakeuksille... Puri kait siel mettäs pajotuskärpänen...
Tää päivä sit menikin tallilla, aamusta hain piikit bobbariin ja kuskailin harkkoja ja suursäkin anturan vieree, ni alko sataa... ei ku tallille... purin irtonaiseksi taka-akselin ja aloin suunnittelemaan jousipetejä uusiks. Ei muuta kun paikalliselle metalliverstaalle piirroksen kanssa, ni sieltä lyötiin kouraan parin metrin pätkä 80x45x6 U-palkkia, ja sanottiin et tee ite, ei ehdi... No miljoonaa ryydloikkaa takas tallille ja piirrottamaan palkkia. Vilkaisu olan yli, työkaluksi löytyi pikku rälläkkä.... Pari laikkaa olin ajanut viipalointiin, ku muistin et kaverillahan on plasma. No ei kun sinne verstaalle leikkelemään akseliputken kaarros ja takaisin omalle tallille pätkimään rällärällällä loput. Laiskana ja mukavuuden haluisena "miehenä", en sit jaksanut ottaa akselia pois pakkojen päältä, vaan aattelin et kyl se tuolla auton allakin onnistuu. Muutama vittuperkele sieltä kotelosta kuulu, mut toinen vanha jousipeti poistui muonavahvuudesta.No huomenna jatkuu laikkaileminen toisessa kotelossa, onneks on tullut annettua laikkaa koteloillekin, ni on hieman enemmän tilaa työskennellä... ![]() Oli vaan pakko tälle päivää jo lopetella, ku koiruus oli kotosalla ja saunaakin pitäis ruveta lämmittämään... Ei kait tää ny oikeen tänne kuuluis, mut joku, kuka ny sit itsensä tunnistaa, on painostanut mua päivittelemää noita räpellyksiä... Ja tietty sit pari kuvaa, ni tiedetään mistä kylillä puhutaan... ![]() ![]() ![]() ![]() Vimosessa kuvatuksessa näkyy, miten ne keskenään istuu... Sit jos joku on jaksanut lukea tänne asti, ni olis kyssäri, saakohan sen laittaa tänne... No siirtäkää tai blokatkaa tai jotain jos ei sais viisaammilta kanssa offareilta neuvoja kysellä... Eli, onkos toi nyt sitten jotain rakettitiedettä noiden petien kiinnittäminen? Meinaan et ku ei mul oo mitään kelloja, ku puhelimessa, ni aattelin et nyt kun toinen vanha peti, mikä oli mutkaisempi, on poissa. Mietin et vedän U-pultit kiinni vanhan pedin kanssa ja heppaan se uuden pedin asemiinsa, sillä kardaani kulmalla, mikä on vanhan mukainen... Miten millin tarkkaa toi ny sit oikeesti on... Kaikille hitsareille muuten tiedoks, nyt on ainakin melkoinen testi ydintäytelangalle, 0.9mm ne menee paikoillensa. Ainakin vetopisteet on kaikki pysyneet, mitä oon heppaillut... Niin ja ne reiät. Siis keskinaulahan on loppu peleissä aika ujo, joten onks se pakko olla 25mm reikä, ku se kumitötsäkin on hapertunut ylä puolelta jo pois? No joo, jatketaan ny sit tätä taas ehkä huomenna lisempää... Ny pari pirkkaa ja saunan lämmitykseen... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ja sit viel noihin UGLYn kaariin... Oon Markuksen kans samaa mieltä, on pornot!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
NIIN OONKIN RYYPÄNNYT, MITÄ SITTE!!! ![]() EN SE MINÄ OLLUT, SE OLI PIRKKA... ![]() https://instagram.com/offroadteamruu...d=ZDdkNTZiNTM= http://www.slck.net http://www.mansenmaasturiclub.com http://forums.offipalsta.com/group.php?groupid=32 |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Tällekin tullut vähän päivitystä tosin jo jonkin aikaa sitten mutta tuossa keväällä laitoin alle 44 boggerit ja pienillä muutostöillähän ne sopi sinne ihan mukavasti |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Käheen näköinen, näköjään joutunu noita kaarilevikkeitäkin jatkamaan.
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Kiitos, joo joutu tosiaan levikkeitä jatkamaan vaikka ne on alunperin 3gen dodge ramiin tarkoitettu
|
|
#11
|
|||
|
|||
no on offi-auto,paljonko on mittaa maasta helmaan? siis cm.ei tölkkeinä.
|
|
#12
|
||||
|
||||
|
perkele kun on raju näköinen hieno hj.
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
|
#13
|
||||
|
||||
|
Helmaputkesta maahan on 81cm, pohjapanssarin keskeltä 64 akseliputkesta 58 ja murikasta 50 cm
|
|
#14
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
|
#15
|
||||
|
||||
|
ei oo tarkoitus ketää tappaa nauruun, niin siksi en julkaise sellaisia kuvia
|
|
#16
|
||||
|
||||
|
Voi olla että tulis jonkinlainen ennätys lokarin reunasta renkaaseen..!
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
|
#17
|
||||
|
||||
|
Laitan suoraan vinoon. Ei muuta keksinyt kun heräsi kolmen aikaan aamulla vapaapäivään. Eli Suzukin tankin asennusta.
|
|
#18
|
||||
|
||||
|
Alkais oleen kärry rekisteröintivalmis. Vielä kun keksisi mitä hittoa minä tällä teen
|
|
#19
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Lainaus:
, ei valitettavasti ole tullut pidettyä päiväirjaa, mutta kiteytettynä tuo kampe sisältää:- 12-ht motti -volvon porttaalit -välitetty jakis -koria lyhennetty -vinssi warn m12000d2 -44 boggerit -5000w invertteri -kompura 12v ja 24 jarjestelmät Ohjauksessa apusylkky korotettu sopivasti sisustasta -e46 sporttipenkit -webasto -yhden miehen makuupaikka - cb radio galaxy dx47hp -ja gps tabletti |
|
#20
|
||||
|
||||
|
Tommonen mobiilimoottorinostin tuli viritettyä.
|
|
#21
|
|||
|
|||
Harbor Hilux 2
Kyl se sauhu nousee tupakasta ainakin. Miccon tallilla. Vielä kun nähtäisiin tämä metsäsäkin
__________________
eipä se ennekään ole onnistunut
|
|
#22
|
||||
|
||||
|
Ei mikään ihmeellinen projekti mutta vähän työläs ainakin, V12 Jaggeen rupesin tulppia ja muuta sytkäkamaa vaihtelemaan. Irtokamaa pois tosta päältä että pääsee käsiksi, oikeanpuoleisen bankin etummaisen tulpan sai hirmu ähräämisellä vaihdettua a/c kompuran alta... sitten tajusin että se himputin kompura ei oo keskellä vaan vasemman puolen tulppaan ei mahu mikään avain. Näyttää siltä että kompuran joutuu löysäämään että tulpan saa vaihdettua.
![]() Tulpathan näissä on tuolla "laakson puolella". , EDIT: Aika nätti homma. Kolme erilaista tulppa-avainta, jatkoja ja nivel. Jonkun aiemmin, kuivana, asentamat tulpat oli aikas tiukassa kun pitkällä avaimella sai vääntää auki. Pura ensin pois: kaasuvaijerin-tankojen kiekko, sen alta puola ja taas sen alta toinen puola. Sitten näiden jalka. Vakkarin bellow ja ventiilikäikäle. Virranjakajankansi, sekä pyörijä ettei mene rikki. Tulpanjohdot pois haitoilta. Etummaisten tulppien vaihtoa varten irroita ilmastoinnin kompura ja nosta sitä ylöspäin. Apparinpuolella takimmainen on taas sillai että siinä on hyvä mahdollisuus teloa öljykello ja/tai ö-paineen varoituksen kytkin jos ei ole varovainen. Totea työn kestäessä, ja etummaisten pa-suuttimien sähköliittimien irroituksessa että ne vanhat muoviliittimet on ihan helkutin rapeat... raks... prkl. No, tavan Bosch/AMP liittimiä niin nämä voi kaikki vaihdella tuossa jossain vaiheessa. Kasaus päinvastaisessa järjestyksessä ja hey presto se toimii vieläkin kun THE bensakrematorio pötkähti heti tulilleLisätöiksi havaittu: ne mainitut pa-suuttimien liittimet pitää vaihtaa kun joutaa/viitsii, tulpanjohdot aika korput -> uudet tulossa, jakajan kansikin saa mennä vaihtoon ja häiriintynyt kaksipäinen pyörijä kans...
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. Viimeksi muokannut AVRO : 25.11.2019 20:14 |
|
#23
|
||||
|
||||
|
Miljoona-auto ostaessa on miljoona-auto myös huoltaessa!
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| parturissa tapahtuu | SAMROCK | Chit-Chat | 9 | 10.09.2007 18:10 |
| kärkölässä tapahtuu.. | toyota4x4 | Chit-Chat | 15 | 15.04.2007 11:11 |
| Kilvetön mopo tallissa? Oonko rikollinen? | kokkolanpoika | Chit-Chat | 14 | 12.12.2006 20:42 |
| NHL:ssä tapahtuu.. | SamppaFIN | Jääkiekko | 3 | 05.05.2004 14:56 |
| NHL:ssä tapahtuu | SamppaFIN | Jääkiekko | 4 | 12.05.2003 12:27 |