![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
http://www.imperioautopecas.com.br/_arquivos/1KZ-TE.pdf Jos ei aukea niin kokeile kuukkeliin 1kz-te engine repair manual hakusanoja.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Kun tuota caster kulmaa ihmettelin, niin pistänpä tähän esille tuollaisen dokumentin jossa on ohjeistusta caster ja camber säädöistä. Tuo löytyy land cruiser korjauskirjasta.
|
|
|||
|
|||
![]()
Nyt kun on saanut isommat gummit alle (33x12.50 r17), niin alkaa tuntuun että pitäs saada pikkasen puhtia lisää. Onko täällä muut laittaneet chippiä kuin Matti aikoinaan adonis chipin? Kuulisin mielellään kommentteja niistä, tai muista konsteista saada vähän lisää puhtia tuosta 1kz-te koneesta.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tossa yhen cuulerisarjan asennusohjeista kaapattu kuva: ![]() Oli mulla Speedbusterin ja van Aakenin boksikin, van Aakenin purkki on sama kuin PSI Motorsport. Sillä kehuttiin saatavan +25 hv/45 Nm, mutta tehopenkissä mitattuna +12 hv/36 Nm. |
|
|||
|
|||
![]()
Minulla käytössä KCR boksi (tuunattu malli) kohta 4 vuotta ja olen tyytyväinen.
Tosin en ole muita kokeillut kun tämä Matin speedbuster laatikkoa ja siinä samassa sitä pumppu säätöä mitä kuvissa näkyy.Ja kyllä siinäkin huomasi eroa alkuperäiseen. Tosin minulla isompi putkisto ja cooleri. Speedbusteri on hyllyssä joutilaana,jos kiinnostaa. |
|
|||
|
|||
![]()
Mulla on vm 2000, eli ei ole tuota Matin kuvaamaa säätömahdollisuutta. Tuota steinbaueria on jotkut laittaneet, muttei taida paljoa tehoa irrota (ilmoitettu tehon lisäys on n. 25 heppaa). Ei haluttais halkaista kantta kuitenkaan, eli sen verran maltillisilla konsteilla pitäs saada jonkin verran tehoa. Onko tietoa paljonko tuolla speedbusterilla mahtaa tulla lisätehoa? Jos laittaa 3" pakoputkiston yksinään niin onko siitä arviota miten se tekee lisätehoa?
Viimeksi muokannut sikasäkissä : 30.07.2013 16:29 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
kzj 95 rengaskoko?? | KZJ-95 | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 18.07.2018 22:00 |
Myydään kzj-95 cruiserin astinlaudat | Rölli | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 15.03.2018 14:38 |
Myydään Land Cruiser Kzj-95 | onsekone | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 28.10.2010 17:11 |
kzj-95 alkuperäinen korkeus? | Rölli | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 16.09.2010 20:54 |
KZJ 95 ja korotus? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 11.02.2010 13:34 |