Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.07.2013, 13:03
sikasäkissä sikasäkissä ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 03.01.13
Sijainti: Oulu
Viestit: 28
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hidas Näytä viesti
Lantikka levällään hallissa ja ei ole tiedossa kiertokangen, kampiakselin ja kytkinasetalman kiristysmomentteja. -99 mallia oleva 3.0 TD 1KZ-TE.

Löyisikö täältä kiristysmomentit? Vai meneekö kasaaminen maanantaille jolloin pääsee autodataan kiinni

Vai vedänkö "näppi tuntumualla" kiinni?
Oisko tuosta apua:
http://www.imperioautopecas.com.br/_arquivos/1KZ-TE.pdf

Jos ei aukea niin kokeile kuukkeliin 1kz-te engine repair manual hakusanoja.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.07.2013, 14:53
Hidas Hidas ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 13.07.13
Sijainti: Kajaani
Viestit: 20
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sikasäkissä Näytä viesti
Oisko tuosta apua:
http://www.imperioautopecas.com.br/_arquivos/1KZ-TE.pdf

Jos ei aukea niin kokeile kuukkeliin 1kz-te engine repair manual hakusanoja.
Oli apua, kiitos. KK:n laakereille löysin 29Nm ja 90 astetta, petilaakereille 49Nm ja 90 astetta.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.07.2013, 17:19
sikasäkissä sikasäkissä ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 03.01.13
Sijainti: Oulu
Viestit: 28
Perusasetus

Kun tuota caster kulmaa ihmettelin, niin pistänpä tähän esille tuollaisen dokumentin jossa on ohjeistusta caster ja camber säädöistä. Tuo löytyy land cruiser korjauskirjasta.
Attached Files
File Type: pdf Suspension & Axle.pdf‎ (3,41 Mt, 1647 lukua)
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 30.07.2013, 06:26
sikasäkissä sikasäkissä ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 03.01.13
Sijainti: Oulu
Viestit: 28
Perusasetus

Nyt kun on saanut isommat gummit alle (33x12.50 r17), niin alkaa tuntuun että pitäs saada pikkasen puhtia lisää. Onko täällä muut laittaneet chippiä kuin Matti aikoinaan adonis chipin? Kuulisin mielellään kommentteja niistä, tai muista konsteista saada vähän lisää puhtia tuosta 1kz-te koneesta.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 30.07.2013, 12:56
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.069
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sikasäkissä Näytä viesti
Kuulisin mielellään kommentteja niistä, tai muista konsteista saada vähän lisää puhtia tuosta 1kz-te koneesta.
Minkäs ikänen peli sulla kyseessä? -99 kesää vanhemmista pystyy ruuvata pumpun päällä olevasta Spill Control Valvesta lisää kakkua selvästikin, noin kierroksen kestää kirrata, sitten alkaa jäämään kierrokset päälle/ei reagoi kaasuun.
Tossa yhen cuulerisarjan asennusohjeista kaapattu kuva:


Oli mulla Speedbusterin ja van Aakenin boksikin, van Aakenin purkki on sama kuin PSI Motorsport. Sillä kehuttiin saatavan +25 hv/45 Nm, mutta tehopenkissä mitattuna +12 hv/36 Nm.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 30.07.2013, 14:29
BENJAMIN BENJAMIN ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 07.08.09
Sijainti: Kemiönsaari
Viestit: 361
Perusasetus

Minulla käytössä KCR boksi (tuunattu malli) kohta 4 vuotta ja olen tyytyväinen.
Tosin en ole muita kokeillut kun tämä Matin speedbuster laatikkoa ja siinä samassa sitä pumppu säätöä mitä kuvissa näkyy.Ja kyllä siinäkin huomasi eroa alkuperäiseen.
Tosin minulla isompi putkisto ja cooleri.
Speedbusteri on hyllyssä joutilaana,jos kiinnostaa.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 30.07.2013, 16:07
sikasäkissä sikasäkissä ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 03.01.13
Sijainti: Oulu
Viestit: 28
Perusasetus

Mulla on vm 2000, eli ei ole tuota Matin kuvaamaa säätömahdollisuutta. Tuota steinbaueria on jotkut laittaneet, muttei taida paljoa tehoa irrota (ilmoitettu tehon lisäys on n. 25 heppaa). Ei haluttais halkaista kantta kuitenkaan, eli sen verran maltillisilla konsteilla pitäs saada jonkin verran tehoa. Onko tietoa paljonko tuolla speedbusterilla mahtaa tulla lisätehoa? Jos laittaa 3" pakoputkiston yksinään niin onko siitä arviota miten se tekee lisätehoa?

Viimeksi muokannut sikasäkissä : 30.07.2013 16:29
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 30.07.2013, 16:23
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.069
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sikasäkissä Näytä viesti
Jos laittaa 3" pakoputkiston yksinään niin onko siitä arviota miten se tekee lisätehoa?
Tommoset käppyrät tuli 3" putkella (downpipe myös) ja vesikuulerilla (lämpes kyllä paljon pienen ulkokennon vuoksi (vaihtui isompaan) että ei liene juuri ollut kuulerista hyötyä). Niin, ja tuota SCV:a oli myös ruuvattu. Eli veikkaisin että ehkä 5-10 hv/10-15 Nm putken hyöty ilman muita muutoksia.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
kzj 95 rengaskoko?? KZJ-95 Tekniikka & Jutustelu 15 18.07.2018 22:00
Myydään kzj-95 cruiserin astinlaudat Rölli O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 15.03.2018 14:38
Myydään Land Cruiser Kzj-95 onsekone O/M/V Ajoneuvot 1 28.10.2010 17:11
kzj-95 alkuperäinen korkeus? Rölli Tekniikka & Jutustelu 3 16.09.2010 20:54
KZJ 95 ja korotus? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 13 11.02.2010 13:34


Sivu luotu: 02:22 (GMT +2).