Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.07.2013, 08:51
karisa:n Avatar
karisa karisa ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 31.08.11
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 664
Perusasetus

Kotkassa Arimanin Hilux

__________________
Hilux 2.4TD + MADzuki 3.0
  #2  
Vanha 12.07.2013, 12:48
wikke:n Avatar
wikke wikke ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.04.07
Sijainti: Kupolin alla.
Viestit: 4.108
Perusasetus

Aamulla Hki ytimessä mustakilpinen Proto isoilla kumeilla.
  #3  
Vanha 12.07.2013, 14:36
Landcruisaaja Landcruisaaja ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.12.10
Sijainti: suomi,kotka
Viestit: 74
Perusasetus

Tiipen range taitaa olla menossa katsastukseen kun oli niiiin pienet pyörät laitettu alle Haminan satamas auton näin.
  #4  
Vanha 12.07.2013, 15:03
mxä mxä ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.09
Sijainti: vantaa finland
Viestit: 484
Perusasetus

man khakivärissä bongattu myös mäntsälän korkeudella.samassa mlk myös mattamusta/oranssi patrol snorkkelilla.
  #5  
Vanha 12.07.2013, 18:21
MK MK ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.03.03
Sijainti: Vantaa, Finland.
Viestit: 1.340
Perusasetus

HDJ-80 ja kiimakoppi Rykiniemessä.
  #6  
Vanha 16.07.2013, 20:33
hunter hdj:n Avatar
hunter hdj hunter hdj ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 11.02.10
Sijainti: virtasalmi
Viestit: 339
Talking

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MK Näytä viesti
HDJ-80 ja kiimakoppi Rykiniemessä.
Juuka/Koli/ Rykiniemen telttailualue Pielisen rannalla?

Olimme huilissa .. Reissumme toka vika yöpyminen,,armottomia lähitaisteluja rykiniemessä

Viimeksi muokannut hunter hdj : 16.07.2013 21:17
  #7  
Vanha 16.07.2013, 20:59
jubet jubet ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 12.02.13
Sijainti: Laukaa
Viestit: 401
Perusasetus

Perjantaina kaiken näköistä offi kikotinta varkauden paikkeilla 16 jälkeen. Tais olla juukaan menijöitä.
Torstaina oli Joensuussa hieno mattavihree vitara salpakankaan seudulla.
Tänään Jyväskylän asuntomessu aluella korotettu ja lievästi rakennettu punainen gr.
  #8  
Vanha 12.07.2013, 21:13
Jooonas Jooonas ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 07.06.13
Sijainti: Pornainen
Viestit: 11
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mxä Näytä viesti
man khakivärissä bongattu myös mäntsälän korkeudella.samassa mlk myös mattamusta/oranssi patrol snorkkelilla.
jos mäntsälän eteläpäässä ni varmaa minä....patrollilla siis
  #9  
Vanha 12.07.2013, 21:50
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Viestit: 4.617
Perusasetus

Tuurissa hj61 33" ja jotain pientä.
  #10  
Vanha 13.07.2013, 16:07
oojiikoo:n Avatar
oojiikoo oojiikoo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 16.12.05
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Viestit: 546
Perusasetus

Rovaniemen pinnassa artsi777, hj+suzuki yhdistelmällä lähestymässä raajärveä ja Laplandtrophyä.
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 Ewerglade Chit-Chat 1816 01.01.2014 17:16
Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA tapsa4x4 Chit-Chat 71 01.10.2013 20:05
Bongauksia anttir Chit-Chat 4452 12.04.2012 07:52
Bongauksia katunäkymä palvelusta samisami2 Chit-Chat 3 16.01.2010 21:44
bongauksia Chit-Chat 6 06.11.2005 17:46


Sivu luotu: 21:42 (GMT +2).