Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.07.2013, 23:04
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.072
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja J0hannes Näytä viesti
Tolle putkelle voisi vielä kötöstellä jonkun kiinnikkeen tuohon päähän...
Tuliko kötösteltyä? Sanomista olis pitäny tulla leimakonttorilla jos tuenta puuttuu. Mut hyvä että oli edelleen (entistä paremmassa) iskussa, jarrupuoli näyttää muuten pätevältä ja etupakatkin näytti olevan tosiaan vaihdon tarpeessa.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.07.2013, 19:18
J0hannes:n Avatar
J0hannes J0hannes ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 29.07.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.039
Blog Entries: 20
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Tuliko kötösteltyä? Sanomista olis pitäny tulla leimakonttorilla jos tuenta puuttuu. Mut hyvä että oli edelleen (entistä paremmassa) iskussa, jarrupuoli näyttää muuten pätevältä ja etupakatkin näytti olevan tosiaan vaihdon tarpeessa.
Eipä siellä ole, kuin nippusiteet tällä hetkellä "kiinnikkeinä"

Tänäään oli ohjelmassa yleistä kunnossapitotoimea, mutta tulikin ihan oikeita hommia, kun huomasin takakardaanin pultin olevan poikki käkkärirummulla.


Onneksi varastossa oli yksi SJ410 valoton jakis, josta saaattoi kannibalisoida ehjät tilalle


Samalla oli tilaisuus hioa uutta tartuntapintaa rumpuun


Ja vetää tietysti uutta väriä pintaan
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.07.2013, 00:03
J0hannes:n Avatar
J0hannes J0hannes ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 29.07.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.039
Blog Entries: 20
Perusasetus

Tänään ihmettelin vähän noita Omegan tehostajan asennusta edellyttäviä juttuja.


Pumpun kiinnikettä oli edellisen omistajan toimesta "paranneltu", joten pitää vähän tsuumailla, meneekö minkälaisella modailulla paikalleen.


Omegan simpukan reikien suurennus 12mm terällä


Vähän erikoisempia pultteja adapterilevyyn


Näihin mikkiliimaa päälle


Kempistä hanat kaakkoon ja tavaraa päälle


Tosin pinta piti hioa tasaiseksi, jotta menee runkoa vasten


Olisiko arvon raadilla ehdotusta, mikähän näistä nivelistä voisi olla hyvä aihio uuteen ohjausvarteen?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.07.2013, 08:37
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso on kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.526
Perusasetus

Hyvä rojektikertomus! Eikös tää ollu vielä parivuotta sitten ihan vakio?

Olisko muuten tuohon adapterilevyyn olisi saanut uppokantapultit noiden hitsattujen sijaan? Toivottavasti noi pultit ainakin oli hitsausvaiheessa vähän syvemmällä kuin kuvassa ennen hitsiä. Aika kovia voimia vaan tuolla ohjauksessa ja kun maastorengas vähän vatkaa siirtymillä niin voi yrittää murtaa irti tollasia.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 15.07.2013, 15:08
sako:n Avatar
sako sako ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 08.08.05
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 779
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja J0hannes Näytä viesti


Näihin mikkiliimaa päälle


Kempistä hanat kaakkoon ja tavaraa päälle


Tosin pinta piti hioa tasaiseksi, jotta menee runkoa vasten
Nuo kannattomat pultit jotka on hitsattu läpykkään, niin ne ois varmaan kannattanut esi lämmittää ja sit hitsata et pysyy kiinni.
Itse kun hitsasin (kevät talvella) tollei vinssipetiin hinauskoukua varten pultit pystyyn. Ja nyt sit kun alkukesästä tiukkasin mutskut, ni meni pari päivää pultit korkkas hitsauksista.
__________________
Montenegro Offroad #55
2x 4x4 Outlander PHEV ja Wrangler
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 15.07.2013, 16:26
HRD:n Avatar
HRD HRD ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.602
Perusasetus

Tuon paksuseen levyyn saa jo aivan riittävän vahvan kierteenkin, niin tein itse, eikä mitään ongelmia eikä arpomisia ollu asian kanssa. Yhden pultinhan tuossa saa kuitenkin menemään simpukan ja rungon läpi suoraan.
Niveleksi jompi kumpi noista keskimmäisistä.
__________________
Juho Haapakorpi
Kaukas 4x4'n ski
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 15.07.2013, 16:40
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Juu kierteet ois kannattanut tehdä tuohon lappuun,meillä repesi taivalkoskella kaverin suskasta simpukka irti. Oli mielenkiintoinen ajaa vaikka simpukka köytettiin liinalla runkoon kiinni.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla.
LaMaas ry
www.lamaas.fi
www.lamaas.1g.fi
https://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 15.07.2013, 20:54
J0hannes:n Avatar
J0hannes J0hannes ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 29.07.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.039
Blog Entries: 20
Perusasetus

Hyviä pointteja, onneksi näitä lappuja on vielä toinen, niin teen siihen kierteet ja laitan sen autoon, jätetään tämä hitsattu johonkin maastovessaan
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Suzukin vanteita LaaLaa O/M/V Renkaat ja vanteet 21 13.07.2007 09:21
suzukin rakentelua .. longfiedteam Linkit 2 10.01.2007 19:38
Tarinoita tosi elämästä (työ sellaisesta) Ex_inkkari Chit-Chat 5 15.11.2006 23:18
o: suzukin luke_L O/M/V Muut 0 14.11.2004 21:52
Tarinoita TV-lupatarkastuksista Laskos This And That 0 11.10.2002 10:55


Sivu luotu: 09:26 (GMT +2).