![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Tänäään oli ohjelmassa yleistä kunnossapitotoimea, mutta tulikin ihan oikeita hommia, kun huomasin takakardaanin pultin olevan poikki käkkärirummulla. Onneksi varastossa oli yksi SJ410 valoton jakis, josta saaattoi kannibalisoida ehjät tilalle ![]() Samalla oli tilaisuus hioa uutta tartuntapintaa rumpuun Ja vetää tietysti uutta väriä pintaan ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tänään ihmettelin vähän noita Omegan tehostajan asennusta edellyttäviä juttuja.
Pumpun kiinnikettä oli edellisen omistajan toimesta "paranneltu", joten pitää vähän tsuumailla, meneekö minkälaisella modailulla paikalleen. Omegan simpukan reikien suurennus 12mm terällä Vähän erikoisempia pultteja adapterilevyyn Näihin mikkiliimaa päälle Kempistä hanat kaakkoon ja tavaraa päälle Tosin pinta piti hioa tasaiseksi, jotta menee runkoa vasten Olisiko arvon raadilla ehdotusta, mikähän näistä nivelistä voisi olla hyvä aihio uuteen ohjausvarteen? |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Hyvä rojektikertomus! Eikös tää ollu vielä parivuotta sitten ihan vakio?
Olisko muuten tuohon adapterilevyyn olisi saanut uppokantapultit noiden hitsattujen sijaan? Toivottavasti noi pultit ainakin oli hitsausvaiheessa vähän syvemmällä kuin kuvassa ennen hitsiä. Aika kovia voimia vaan tuolla ohjauksessa ja kun maastorengas vähän vatkaa siirtymillä niin voi yrittää murtaa irti tollasia. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Itse kun hitsasin (kevät talvella) tollei vinssipetiin hinauskoukua varten pultit pystyyn. Ja nyt sit kun alkukesästä tiukkasin mutskut, ni meni pari päivää pultit korkkas hitsauksista.
__________________
Montenegro Offroad #55 2x 4x4 Outlander PHEV ja Wrangler |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tuon paksuseen levyyn saa jo aivan riittävän vahvan kierteenkin, niin tein itse, eikä mitään ongelmia eikä arpomisia ollu asian kanssa. Yhden pultinhan tuossa saa kuitenkin menemään simpukan ja rungon läpi suoraan.
Niveleksi jompi kumpi noista keskimmäisistä.
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Juu kierteet ois kannattanut tehdä tuohon lappuun,meillä repesi taivalkoskella kaverin suskasta simpukka irti. Oli mielenkiintoinen ajaa vaikka simpukka köytettiin liinalla runkoon kiinni.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Suzukin vanteita | LaaLaa | O/M/V Renkaat ja vanteet | 21 | 13.07.2007 09:21 |
suzukin rakentelua .. | longfiedteam | Linkit | 2 | 10.01.2007 19:38 |
Tarinoita tosi elämästä (työ sellaisesta) | Ex_inkkari | Chit-Chat | 5 | 15.11.2006 23:18 |
o: suzukin | luke_L | O/M/V Muut | 0 | 14.11.2004 21:52 |
Tarinoita TV-lupatarkastuksista | Laskos | This And That | 0 | 11.10.2002 10:55 |