Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.07.2013, 19:47
apupoika:n Avatar
apupoika apupoika ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 01.04.11
Sijainti: lappeenranta
Viestit: 366
Angry

VOI HEL####I,,, ei taas voi muuta sanoa,, mikä per##le vaivaa ihmistä joka potkii täysin viatonta Eläintä,,tai ylipäätään mitään muutakaan elävää. varmaan oli pentu kuolannut tuon finninaamaisen ihmisenkuvatuksen uudelle älypuhelimelle tai jotain muuta hemmetin vakavaa.. lehti juttua en edes kehtaa lukea vit##aa tollanen toiminta tarpeeksi muutenkin,, eikös eilisessä lehdessäkin ollut juttu että joku sankari oli katkaisut koiralta KIRVEELLÄ hännän . Miulle tulisi mieleen parikin uloketta jotka noilta sankareilta voisin pätkiä vaikka tylsällä vesurilla,,, stana että kiehuu taas

__________________
---------------------------
Apupoika Hessu
jeep grand cherokee-97 4.0
Finnish jeep drivers club,,
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Epäily: Bussi ruhjoi hanhilauman kuoliaaksi Espoossa MattiH Chit-Chat 54 18.08.2012 16:53


Sivu luotu: 05:53 (GMT +2).