![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Mitkä välitykset tuossa murikassa? Onko tiheämmät kuin takana ? Jos niin hommaa eteenkin sellaiset.
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
niin ja välityshän tossa oli 4.11 ja nyt 4.88
|
|||
|
|||
|
Jos orkkis automaatin välitys, niin 4.100 siis 41/10 hammasta (näyttäs olevan) bj:ssä 4.111 siis 37/9 hammasta.
|
|
|
||||
|
||||
|
nyt on banjo laikattu nyt sit ootellaan puuttuvia osia ja aletaan miettiin jatkoa
|
|||
|
|||
|
4.1 tuo murikka on.
|
||||
|
||||
|
juu niin se tais olla 4.1 kävi kuitenkin tosta hj:n murikasta nuo 4.88 välitykset suoraa siihen niin ei tarvi niitä alkaa hommaileen erikseen.
|
||||
|
||||
|
kompura ja inventteri laitettu. nyt pitäs joku jakotukki väsätä tohon, että sais etulukon ohjaukselle toisen lähön ja toisesta vaikka ilmapistoolille letkun renkaiden täyttöä varten.
puuttuvia osia viellä ootellaan krymppiholkki ja pinjonin stefa niin saa murikan kasaan. etuakselin tiivisteet ja murrokset pitkäboorinen vetari. sit ois viellä hankinnassa paineilma sylkky ja magneetti venttiili. niin pääsis rakenteleen ton lukon ohjauksen. sekä erillinen määrä letkua liittimiä ja pari pitempää pinnapulttia pitäs murikkaan löytää
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan Patrol 2.8,td,vm.-90 | Rekisteröimätön | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 14.03.2011 18:36 |
| Ostettu nissan patrol sd 33 tai patrol gr | perse arska | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 19.09.2009 06:27 |
| Myydään gr patrol | savikontero | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 11.07.2009 10:35 |
| patrol | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 28.01.2006 11:31 | |
| Patrol | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 25.08.2003 11:14 |