![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Kappas! Just viikolla kateltiin kaverin kans yhtä kinkkukaappia, josta ei enää oikeen jaksa värkätä tieautoa....Sais OtH pajero treenikaverin Suunnitelmissa oli lavan poisto, jousien korotus ja kaikken muun ylimääräsen poistaminen. Tai lavaksi joku levy, että saa hevosten heiniä ajettua.
__________________
---------------------------------------------- Team Tostanoin Facebookissa www.maasturistit.fi www.etsama.com ------Offroad team Over the Hill--------------- |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Tätä projektiahan ei kukaan lue mutta nyt tarttis palstalaisten mielipidettä!
Takapään korottamista tässä mietin, rakennanko 1. Superpitkät riiput 2. mersun kierteet ja jättää puolet alkup lehtijousista tukivarsiksi (mitähän tapahtu jos kuormalehdet hitsaa norriin kiinni kiertymisen estämiseksi??) 3. kierteet ja tukivarret mallia tein itse raudasta ja mersun puslista Haaveena ois tehä "säädettävä" nelilinkki traktorin työntövarsista mutta nollabudjetilla hankala ostella sellaisia
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mie sinuna laittaisin jotkut palikat lehtijuosien ja akselin väliin ja riippuja pikkasen pidemmiksi. Ja taitaa olla tuo etupää kohtuu tönkkö ajella, ku on tappiin asti kirrattu Mie ottasin sitä pikkusen alemmaksi, kun se kannoissa ja kivissä kuitenkin ylöspäin joustaa tuo retkukeula. Panssaria alle vaan et kärsii kolistella, sillä saattaa säästää pitkän pennin Hieno projekti toudellakin! ainakin täällä seurataan tätä
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
eikös tuos mersu ole 123? ja siinä om603? rikollista jättää se tonne navetan taakse
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
w124 ja kyllähän se 603 on
Takapää lepää kuormalehtien päällä, jos ne ottaa pois nii ei hyvä, eikä ne kuormalehdet oikee jousta sisäänpäin pitää varmaan kierteet rakentaa Tänään piti laitella laturi mutta ajeluksihan se meni ku ei malttanu Piti ottaa morsianehrokas kyyttihin nii näköö seki miten typerä harrastus tuo on Täs jää pian ehtoohalit saamatta ku katton uudestaan ja uudestaan incar videota missä auto luiskahtaa puuta vasten nii että ovi menee kasaan ja se huutaa "AAA PEILI!!!" ja nauran aiva vääränä ![]() ![]() ![]() Siitä mukava auto syöttöjen"säädön" jälkeen että se ei sammu missään tilanteessa Käyntiinki lähtöö laakista! edellyttäen että suihkuttaa reilusti pilottia ![]() Onkos kellään kokemuksia lehtijousien hitsaamisesta?? taitaa mennä aiva poikki pienestä rasituksesta? Meinaan jos vetäis tyynesti rälläkällä puolet poikki takaa ja jättäis lehdet tukivarsiksi kierteille ja hitsaa norrat kuormalehtiin? tai sitte pelli molemmin puolin ja pulteilla kirraa ne kiinni ettei akseli kierry liikoja. Niin ja kyllähän autoon on näköjään tullut yksi ja vain ainut vika kiihdyttäessä aurauskulmat menee aiva vinkkeliin nii ettei tiellä pysy ja tarkemman tutkiskelun jälkeen apusimpukka on vähän ottanu ihteensä![]() Ja sinä ryökäle joka väitit että etupää olis jäykkä kun sauvat tapissa niin sen verran voin sanoa että oot aivan oikeessa! mutta maastoauton pitää olla korkea niin on paljon vähäpätöisempi asia kuinka se joustaa
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
|
#6
|
||||
|
||||
|
tehkää työ se mitä miu on pitäny tehä viimest 9 vuotta eli semi elliptical jousitus.
taka jouset nastan takaa poikki. kieppaa ne ympäri ja jotai tuki varviloita jeesiks. Wittu et on letkee ajella ja on joustoja! ![]() https://www.google.fi/search?q=semi+...tm%3B631%3B264 joteki noi en tiä toimiiks linkki ku ei oo nörtin vikaa ![]() ja joustoja : https://www.google.fi/search?q=semi+...tm%3B631%3B264
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Young n dumin ehotushan on huippu! Tuon toimivuus käytännössä kiinnostas ja ois varmaan halpa
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Tuossahan ois munaa Sitte tekis akselin päälle korvakkeet missä on vaikkapa 3säätöreikää alatukivarret sitte osoittamaan keskiautoa kohti ikäänkuin upsidedown4linkreversemodesemiellipticalspringforc emodesuspensionsystemprofessional ![]() ![]() ![]() olis pajassa noita hojon ja pakettimersun pakkoja :P meinaan kc:n alkup pakat on jo väärään suuntaan kuoleentunu nii jos ne katkoo nii korkeus alkaa oleen aika lähellä teinigolfmk2 Jos joku haluaa ne 61 takapakat pelastaa nii suosittelen olemaan nopea ![]() en muista enkä jaksa tarkistaa kirjotinko jo, että apusimpukka ei tykänny etupään korotuksista ja nyt renkaat vetää toisiaan kohti kiihdyttäes pitää värkätä uus simpukka jostain ja vanhasta tehä kuskinpeilinpidike mallia kestävä En nyt kuolemaksenikaa muista onko w124 meses apusimpukka vai joku hammastanko-ohjaus???Toinen kyssäri, voiko millään olla mahdollista että kc:s olis sama rattiakselin poori ku fiat 127?? Olis meinaan fiius ralliratti mutta ensinnäki pitäis kc:n tyköö kävellä 8 autonmittaa jonka jälkeen 2 auton mittaa nokkoospuskas nii viihti turhanpäiten kokeella ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Lada Niva "Das Boot" | samisami2 | Linkit | 4 | 22.10.2007 11:01 |
| tarinan opetus | bono | Jokes | 0 | 17.11.2004 16:44 |
| Viimeinen polli | Intiaani_Chief | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 30.06.2004 00:34 |
| Sony CPD-200/Dell P1110 - DAS Software for Tech? | Software | 0 | 05.12.2003 09:58 | |
| Das Experiment | mikk0 | Movies | 0 | 25.09.2002 23:10 |