![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
KorsoParina päivänä täl viikol bongattu Vihreen Pinkki Range korsossa... tänään jopa moikkasin ja kylhän sielt lapa takas nous...kun kerran alan miehiä on... ite olin liikkeellä Jankon betonilla eli Ruduksen väreis oleval (kelta valkonen) transportterilla. Tunnistaako kukkaan itsekseen tai kaverikseen ?
|
||||
|
||||
|
Pari päivää siitte polliisit ruuvas mattavihreestä hj61 laihialla kilpiä irti
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
|
|
|||
|
|||
|
Tänään n. klo 18 aikoihin rovaniemi - sodankylä välillä, tarkemmin käyrämön kohdalla tumman vihreä hj ajeli meidän edellä. Takaata katottuna 35? tuuman kumit ja katolla oli valoja. Perässä 80 kympin lätkä ja minä jouduin perässä ajamaan navin mukaan 108km/h että pysy takavalot näkyvissä...
|
||||
|
||||
|
Viikon myöhässä mut anyway, Matta vihreä hilux oyksin pihalla parkissa, oli lamppua lavakaaressa ja takalasin suoja ritilä,
ja tää oli 24 kuluvaa kuuta..
|
||||
|
||||
|
Pöysti ja Häkkänen bongattu Old Timer Runissa. :P
|
|
|
||||
|
||||
|
salossa takatalon teebeen pihalla vihree sisu eilen illal.
|
|
|
|||
|
|||
|
Olikohan tässä ykksilössä snorkkelikin? Itte taisin saman Hiluxin bongata motarilla, kun olin menossa OYKSiin taksilla... Kylläin 22-23pvä välisenä yönä ku silloin matkasin... Ja 23pvä illalla takas himaan taksilla.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ei ollu snorkkelia tässä minkä itse bongasin...
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
| Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA | tapsa4x4 | Chit-Chat | 71 | 01.10.2013 20:05 |
| Bongauksia | anttir | Chit-Chat | 4452 | 12.04.2012 07:52 |
| Bongauksia katunäkymä palvelusta | samisami2 | Chit-Chat | 3 | 16.01.2010 21:44 |
| bongauksia | Chit-Chat | 6 | 06.11.2005 17:46 | |