Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.06.2013, 13:07
ONROAD:n Avatar
ONROAD ONROAD ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 23.09.11
Sijainti: Espoo
Viestit: 231
Perusasetus

Espoossa nähty ei niin jokapäiväistä kalustoa.

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	Ford Delivery.jpg‎
Views:	210
Size:	158,7 Kt
ID:	38370   Click image for larger version

Name:	Diamante Roadster.jpg‎
Views:	213
Size:	115,3 Kt
ID:	38371  
  #2  
Vanha 28.06.2013, 13:58
mara90:n Avatar
mara90 mara90 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 08.06.11
Sijainti: Huittinen
Viestit: 697
Perusasetus

Huhtamon VPK:n Power Wagoni.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	Kuva1851.jpg‎
Views:	178
Size:	121,2 Kt
ID:	38372  
  #3  
Vanha 28.06.2013, 15:35
Rompe1:n Avatar
Rompe1 Rompe1 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 04.12.08
Sijainti: Metsämaa
Viestit: 5.006
Thumbs up

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mareva90 Näytä viesti
Huhtamon VPK:n Power Wagoni.
W-300, vuosimallia 61-63.
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy
" Si vis pacem, para bellum..."
Rahalla saa, ja maasturilla pääsee...
Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!!
Mitäs tähän sanois Honda-mies???
Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa
Jokivarren VPK
www.facebook.com/junnupaloautot
  #4  
Vanha 28.06.2013, 19:15
ssuvik:n Avatar
ssuvik ssuvik ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Nurmo
Viestit: 2.748
Perusasetus

Kaksi hienoa hojoa tänään. Toinen tais olla Jani_R.
__________________
HJ61
MMC
  #5  
Vanha 28.06.2013, 20:10
kellukka kellukka ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 14.01.13
Sijainti: joensuu(Uimaharju)
Viestit: 1.074
Perusasetus

torikadulla Joensuussa pitkin kesää sellainen harmaa susuki olisko 410 (nätti kuin mikä)ja punanen lava toiota palstan tarroilla
  #6  
Vanha 28.06.2013, 21:55
Eetza:n Avatar
Eetza Eetza ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 12.10.06
Sijainti: Hämeenkoski, Finland.
Viestit: 654
Perusasetus

Korso


Parina päivänä täl viikol bongattu Vihreen Pinkki Range korsossa... tänään jopa moikkasin ja kylhän sielt lapa takas nous...kun kerran alan miehiä on... ite olin liikkeellä Jankon betonilla eli Ruduksen väreis oleval (kelta valkonen) transportterilla. Tunnistaako kukkaan itsekseen tai kaverikseen ?
__________________
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä,
etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi.
  #7  
Vanha 29.06.2013, 02:42
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.205
Perusasetus

Pari päivää siitte polliisit ruuvas mattavihreestä hj61 laihialla kilpiä irti
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
  #8  
Vanha 30.06.2013, 13:21
VOLIATTI VOLIATTI ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 05.02.09
Sijainti: vantaa
Viestit: 743
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Eetza Näytä viesti
Parina päivänä täl viikol bongattu Vihreen Pinkki Range korsossa... tänään jopa moikkasin ja kylhän sielt lapa takas nous...kun kerran alan miehiä on... ite olin liikkeellä Jankon betonilla eli Ruduksen väreis oleval (kelta valkonen) transportterilla. Tunnistaako kukkaan itsekseen tai kaverikseen ?
Meijän pihalla seisoo tommonen range, hetken joutu miettii kun moikkailit arvelin että on alan miehiä, profiilissa kuvia kyseisestä rompeesta.
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 Ewerglade Chit-Chat 1816 01.01.2014 17:16
Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA tapsa4x4 Chit-Chat 71 01.10.2013 20:05
Bongauksia anttir Chit-Chat 4452 12.04.2012 07:52
Bongauksia katunäkymä palvelusta samisami2 Chit-Chat 3 16.01.2010 21:44
bongauksia Chit-Chat 6 06.11.2005 17:46


Sivu luotu: 21:57 (GMT +2).