![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Näyte ajotyylistä äänetki on kohallaan Huomatkaa alustan äänitehosteet ![]() ![]() ![]()
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Aloin laturia suunnittelemaan, ja koska kyseessä on budjettiauto nii päätin luopua alipainepumpusta.. Ei muutaku metsästämään laturia--> hoojiissa oli konepellis lisälaturin muotonen patti ja ku pellin avas nii sehän oli tuhannen päreinä
Sitten silmiini osui jotain ![]() Kappas, olin unohtanu puskaan yhen varaosa-auton.. olisko sielä laturia ![]() No ei muutaku pelli auki ja laturia irrot... ![]() ![]() tuota noin... Piti oikeen kotia tulla suunnittelemaan vaihtaasko laturin JA jotain muuta
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Kappas! Just viikolla kateltiin kaverin kans yhtä kinkkukaappia, josta ei enää oikeen jaksa värkätä tieautoa....Sais OtH pajero treenikaverin
Suunnitelmissa oli lavan poisto, jousien korotus ja kaikken muun ylimääräsen poistaminen. Tai lavaksi joku levy, että saa hevosten heiniä ajettua.
__________________
---------------------------------------------- Team Tostanoin Facebookissa www.maasturistit.fi www.etsama.com ------Offroad team Over the Hill--------------- |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Tätä projektiahan ei kukaan lue mutta nyt tarttis palstalaisten mielipidettä!
Takapään korottamista tässä mietin, rakennanko 1. Superpitkät riiput 2. mersun kierteet ja jättää puolet alkup lehtijousista tukivarsiksi (mitähän tapahtu jos kuormalehdet hitsaa norriin kiinni kiertymisen estämiseksi??) 3. kierteet ja tukivarret mallia tein itse raudasta ja mersun puslista Haaveena ois tehä "säädettävä" nelilinkki traktorin työntövarsista mutta nollabudjetilla hankala ostella sellaisia
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mie sinuna laittaisin jotkut palikat lehtijuosien ja akselin väliin ja riippuja pikkasen pidemmiksi. Ja taitaa olla tuo etupää kohtuu tönkkö ajella, ku on tappiin asti kirrattu Mie ottasin sitä pikkusen alemmaksi, kun se kannoissa ja kivissä kuitenkin ylöspäin joustaa tuo retkukeula. Panssaria alle vaan et kärsii kolistella, sillä saattaa säästää pitkän pennin Hieno projekti toudellakin! ainakin täällä seurataan tätä
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
eikös tuos mersu ole 123? ja siinä om603? rikollista jättää se tonne navetan taakse
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
w124 ja kyllähän se 603 on
Takapää lepää kuormalehtien päällä, jos ne ottaa pois nii ei hyvä, eikä ne kuormalehdet oikee jousta sisäänpäin pitää varmaan kierteet rakentaa Tänään piti laitella laturi mutta ajeluksihan se meni ku ei malttanu Piti ottaa morsianehrokas kyyttihin nii näköö seki miten typerä harrastus tuo on Täs jää pian ehtoohalit saamatta ku katton uudestaan ja uudestaan incar videota missä auto luiskahtaa puuta vasten nii että ovi menee kasaan ja se huutaa "AAA PEILI!!!" ja nauran aiva vääränä ![]() ![]() ![]() Siitä mukava auto syöttöjen"säädön" jälkeen että se ei sammu missään tilanteessa Käyntiinki lähtöö laakista! edellyttäen että suihkuttaa reilusti pilottia ![]() Onkos kellään kokemuksia lehtijousien hitsaamisesta?? taitaa mennä aiva poikki pienestä rasituksesta? Meinaan jos vetäis tyynesti rälläkällä puolet poikki takaa ja jättäis lehdet tukivarsiksi kierteille ja hitsaa norrat kuormalehtiin? tai sitte pelli molemmin puolin ja pulteilla kirraa ne kiinni ettei akseli kierry liikoja. Niin ja kyllähän autoon on näköjään tullut yksi ja vain ainut vika kiihdyttäessä aurauskulmat menee aiva vinkkeliin nii ettei tiellä pysy ja tarkemman tutkiskelun jälkeen apusimpukka on vähän ottanu ihteensä![]() Ja sinä ryökäle joka väitit että etupää olis jäykkä kun sauvat tapissa niin sen verran voin sanoa että oot aivan oikeessa! mutta maastoauton pitää olla korkea niin on paljon vähäpätöisempi asia kuinka se joustaa
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Lada Niva "Das Boot" | samisami2 | Linkit | 4 | 22.10.2007 11:01 |
| tarinan opetus | bono | Jokes | 0 | 17.11.2004 16:44 |
| Viimeinen polli | Intiaani_Chief | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 30.06.2004 00:34 |
| Sony CPD-200/Dell P1110 - DAS Software for Tech? | Software | 0 | 05.12.2003 09:58 | |
| Das Experiment | mikk0 | Movies | 0 | 25.09.2002 23:10 |