![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Eiköhän sinne vaunu saada mahtumaan.
|
|
|
||||
|
||||
|
Tänään tiedusteltu himoksesta majoitus tilannetta.Mökeissä on tilaa vielä hyvin ja hotellilla muutama huone vapaana.
Nyt puskaradiot laulamaan ja kansa liikkeelle kohti HIMOSTA. |
|
|
||||
|
||||
|
No mites se maastoajo, onko tulossa? siitä riippuu mun seurueen tulo. Ei vaan kiinnostaa raahata romuja 250km töllistelyn takia.
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Onko sitä aina pakko olla releitä särkemässä, kerrankin vois pitää hauskaa ilman offaamista. Kerkeis paremmin puhua joutavia ja potkia renkaita muuten vaan. Mitähän näytteilleasettajat tuumais kun porukka häviäis lauantaina mettiä koluamaan.
|
|
|
||||
|
||||
|
Niin no en tiedä
Omasta mielestä land cruiser jamboreehen kuuluu se mitä näillä useimmiten tehdään>Vähän ku jäis koneelle kattelee, vaikka vois heruu oikeetakin ![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
Tänään sain Himoksesta jatkoaikaa ilmottautumiselle.
VIIMMEINEN ILMOTTAUTUMINEN 31.7.2013 MENNESSÄ. Tämän jälkeen mökit normihintaisia. Lapset alle 15v. ilmatteeksi tapahtumaan. Himos areenan esintyjä lauantaina on MIDNIGHT EXPRESS Mukana:Alan maahantuoja liike,autoliikkeitä,erä yms.R O M P E T O R I (jokainen tuo mitä haluaa ja tuoja määrittele itse hinnat/vaihdot yms.Vastaa itse kaupanteosta kokonaisuudessa.) Minulle saa ehdottaa/tarjota mukaan tulevia näytteille asettajia lisää. Viimeksi muokannut make764 : 02.07.2013 18:42 |
|
|
|||
|
|||
|
Niille keille Midnight Express on outo niin tässä täsmätietoa.
n:20 vuotta keikkaillut, yli 500 keikkaa. Musagenre, Gary Moore, Dr Feelgood, Little Richard, Roy Orbison ym. Rythm&blues, Rock&Roll ym. http://www.youtube.com/watch?v=PFoa4geS4tU http://www.youtube.com/watch?v=w8PqbM-bkuk |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kutosmiitti 28.-30.6.2013 | mortica | Tapahtumat | 3 | 23.06.2013 20:59 |
| 30.03.2013 tikinmaal ajot | porro1 | Tapahtumat | 34 | 03.04.2013 16:40 |
| KOSKA JUUKAN ILMOTTAUTUMINEN ALKAA? | painepesuri | Tapahtumat | 5 | 29.05.2011 00:07 |
| Koska Oulaisten ilmottautuminen alkaa? | painepesuri | Tapahtumat | 1 | 24.03.2011 23:30 |