Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #30  
Vanha 16.06.2013, 08:30
Lehto Lehto ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 08.01.12
Sijainti: Hollola
Viestit: 3
Perusasetus

Onko joku syy minkätakia näissä toteutuksissa käytetään tota FSJ:n 6.75" pitmania? Katselin tossa katalogeja ja huomasin, että el camino/chevelle käyttäis 5" pitmania, joka on sama pituus kuin volvon alkuperäinen. Tuleeko simpukasta kierrokset vastaan ja renkaat ei käänny tappiinsa vai jotain muuta ongelmaa?

Koitin käännellä molempia simpukoita lattialla laidasta laitaan ja näytti siltä, että ei pitäs olla mitään syytä miksei caminon pitman arm kelpaisi? Tällä saattais säästyä sen poikkipalkin katkaisulta ja saada se simpukka vielä sopivan alas pois tieltä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Volvoon turbodiisseli moggirange Maasturiprojektit 11 04.02.2012 21:47
Volvoon levyjarrut 6x6 Tekniikka & Jutustelu 0 23.06.2008 21:30
Kärjetönsytytys volvoon ToHo Linkit 2 20.09.2007 12:34
VOLVOON renkat ??? Tekniikka & Jutustelu 2 03.04.2006 22:22
Kahlaussarja volvoon A45 O/M/V Muut 0 04.07.2005 12:05


Sivu luotu: 04:17 (GMT +2).