![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
KymysysNyt sellasta että Onko G:ssä normaalisti paisunta säiliö jäähdyttimelle? Jos on niin sellanen puuttuu. Oletteko joutuneet laittamaan paisuntasäliön om603 koneen kans? Rupeis oleen pian mese katsastus kunnossa, valot, vilkut, Flektit toimii. Oikeestaan ovi verhoilut ja ovien piuhojen yhistely viel uupuu ja pyyhkijät..
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
mutta om 603 ssa on pitää huomenna tarkistaa onko meillä vielä tallessa tuollanen alkup paisunta säiliö
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Nyt on Pisipoikakin kytketty ja lasin pyhkijät sain entrattua, toinen särky purkaessa mutta taka pyyhkijästä sai varaosia Sitä ei viitsi laittaa ollenkaan, taakse menevän letkun oli näköjään hitsannut poikki jostain pilarin sisältä.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
"Mä oon niin mahrottoma hämmästyny...mä oon ku klapil päähä lyäty" Kohta huomaat, että "meissä kaikissa asuu pieni mersu". kultapossukerho Viimeksi muokannut risukärsä : 15.06.2013 11:59 |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|||
|
|||
Kilivis
No nyt olis julhlanpaikka
On meinaan G:ssä tuore leima. Kaikki paitsi renkaat tuli otteeseen. Jäi kuulemma 2mm vajaaks 33" |
|
|
||||
|
||||
|
Onnea !!!
tuota renGasjuttua kannattaa kyllä viel pohtia ...
|
||||
|
||||
|
Onnittelut!!!
Itelläki viikko sitte maanantaina oli rekisteröinti katastus. 22 % tuli tekniikan vaihdosta. 33" ensiasennusrenkaiksi "pienen" väännön jälkeen... Koukku jäin vain 2500 kiloseksi vaikka oli Oriksen alkuperäiset laput mukana joissa on 3500 kg max massa... Gee. |
|
|
||||
|
||||
Paisari
Tuliko selvyyttä paisariongelmaan? Alla kuva OM606 asennuksesta (oma exä), joka lienee paisarin osalta samanlainen kuin OM603:lla. Paisarin tarve riippuu syyläristä eli jossain kohtaa järjestelmässä pitää olla paisuntavara.
|
|
|
|||
|
|||
|
Jos sulla on otteella orggiskokona 10R15LT(jossain G:ssä oli ku joku kysy renkaita töis), niin Trafin(silloisen AKEn) päätöksen mukaan voidaan hyväksyä 33" renkaat puuttuvista milleistä huolimatta. Ohessa lappu mukaan konttorille:
Jos haluu korkeutta vielä lisää, niin Veholta lappu 235/85R16(31,7") kumeista. Tai ainakin omas G:ssä toi on Vehon mukaan korkein rengas ku orggis koko on 205R15. |
|
|
|||
|
|||
|
Kiitos vinkistä.
Tuon yllä oleva lapun kaivoin googlesta mutta on muka kumottu :/ Mutta tuota veho homelia vois kokeilla. |
![]() |
| Luokat |
| mercedes, mersu |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Pikku e? | -Timi- | Tekniikka & Jutustelu | 59 | 21.02.2013 18:16 |
| Myydään Pikku Parlokki | Eskimo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 31.03.2011 21:29 |
| Pikku UAZ | AH-64D | Linkit | 7 | 23.09.2009 07:14 |
| O: Pikku traktori | SoSo | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 29.02.2008 20:38 |
| pikku G | Linkit | 12 | 10.11.2006 12:20 | |