![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Eihän mulle satu ikinä ja taas sattuELi. CHRISTIAN SIREN TILINRO: FI40 1427 3500 1360 53 Otti Vivus.fi sivustolta jollain helvetin keinolla 680€ pikavipin mun nimissä. No tänään tehty rikosilmoitus ja laitettu se menee vivukseen,mun osalta vissiin tämä ohi??EHKÄ Oli tuttu kaverin poliisin koneella kuulemma..
|
|
|||
|
|||
![]()
Vitun perkele. Menin sitte maksamaan tänään yhen osan ennakkoon ja laitoin myyjän ilmottaman nimen saajaksi niin kas kumma kun meninkin nyt kattomaan niin oli muuttunu saajaks Sinisalo Sami Antero. Tilinumero on FI9811813500160158. Nimekseen ilmotti Petri Laitinen. Puhelinnumero oli 0417863574. Väitti olevansa Vaasasta. Ei edes heränny epäilys koska tarjosi noutoa eikä puhelinnumerolla, nimellä tai tilinumerolla löytyny haulla mitään.
Vittu mä oon tyhmä!
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
No ihan riittävä duunarin pussista
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Toisaalta..Ei sillä summalla niin väliä vaan se että tollaset ei jää kii ja joudu vastuuseen!!!
|
|
||||
|
||||
![]()
Useampi satanen jos ois omalla kohdalla, ni oisin jo ovella... Niin pitkää välimatkaa ei Suomesta löydy, etten kehtaisi ajella...
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Iso lista poliisin mukaan tällä kaverilla vastaavanlaisia juttuja |
|
|||
|
|||
![]() Miten!!! ?Lainaus:
Siis onko sinun puolelta jotain, minkä takia onnistui? Siis onko sinun henkilötunnus ja tilinumero jostain syystä vuotanut tms. sen verran kokemusta noista huijauksista, että kerran minun luottokortti suljettiin, minun tietämättä (oli todennäköisesti jossain sumujen saarilla vuotanut luottokorttitietoja)! oli melkoinen show saada maksettu ebay-ostos; kiitos siitä nordealle/mastercard:lle: onnistui! (tunistautumisen jälkeen käytiin läpi maksut/maksuyritykset, ja minun luottokorttia ei oltu käytetty väärin) |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Mä voin ilomielin maksaa ton lainan jos vastineeksi pääsen jututtamaan kyseistä kaveria.
Mulle ei tästä ilmeisesti tuu enempää vaivaa ku pari puhelinsoittoa ja poliisiasemalla käynti..Mutta kuitenkin. |
|
||||
|
||||
![]()
450e on tuo sinisalo mulle velkaa. kaikki tiedot miehestä löytyy paperilta kyllä. sais edes satasen takasin.
tää poika kusettaa ihmisiä monen tonnin edestä ja valtio antaa pari kuukautta ehdollista ja päästää pojan jatkamaan samaa touhua jo vuodesta 2008. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Talvet voisin istua linnassa niin ei menis vuokraankaan rahaa ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Sama huijari huuto.netissä
Sama huijari myy olemattomia kameroita Huuto.net sivuilla joka viikonloppu.
Christian Siren niminen henkilö myy joka sunnuntai Canon eos 60d kameroita samaan hintaan. Hän kaappaa muiden henkilöiden huuto.net tunnuksia, joten hän vaikuttaa hyvältä myyjältä, koska hänellä on aina positiivista palautetta. Huuto.net ylläpito ei ole tällöin paikalla. Tyyppi vaikuttaa helposti asialliselta, koska hänen yhteydenpito on aktiivista ja hän itse ehdottaa noutoa ja käteisellä maksua. Kohteen tunnistaa siitä, että hinta on ainaa 400-420€ ja kohde on auki yhden vuorokauden. Hän on huijjanut todella monia! Eniro.fi sivuston haulla löytyy suomesta yksi Christian Siren niminen henkilö. Hän asuu Paraisilla, Turun saaristossa. Luulen, että kyseessä on sama Christian Siren, koska hänen yksi pankkitileistään on Piikkiön osuuspankissa, joka on aivan turun vieressä. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mistähän tollaseen sais varmistuksen,jos sit meneekin väärän ihmisen oven taakse...itellehän siitä tulee tuomioo |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ei vittu p...le taas eläköön hurraa..jipii..KHO päätös taas | toyota4x4 | Chit-Chat | 4 | 02.03.2010 17:37 |
Myyty 1kpl UUSI 33x12.5 bogger+uusi 8"vanne | make-lj | O/M/V Renkaat ja vanteet | 4 | 05.11.2008 16:36 |
m: uusi rullakita super-winssin ja vaijeri uusi. | toyota4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 05.06.2008 11:55 |
Äetsän kämmäkässä ajellaan (taas uusi alue) 12.1 | kares | Tapahtumat | 19 | 18.01.2008 08:58 |
Uusi pajero tuli taas taloon. | offipete | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 22.09.2006 14:32 |